Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hva jeg kan "forlange".

Kommer de ansatte ut i garderoben og tar imot?

Kler dere bare av ungen og sender ham/henne inn på avdelingen uten at noen kommer ut til dere?

Får dere kontakt med ansatte om morgenen, ang. å gi beskjeder for eksempel?

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hva klokken er, hvor mange barn som er der og hva de gjør. Om en av de voksne er "ledige" kommer de ut i gangen, ellers roper de alltid hallo og god morgen. Ang å gi beskjed så går jeg jo inn på avd med snuppa, og da kan jeg jo gi beskjeder. =)

De kommer ikke ut i gangen. Vi kler av å følger de inn på rommet de spiser. Alle hilser og sier hei.....Skal han ikke spise følger vi han videre inn på avdelingen. Alle er imøtekommende også der.

Ikke vanskelig å gi beskjeder i det hele tatt. Evt har de en sort bok du kan skrive om det er noe. De foretrekker at det blir skrevet der i tilegg til munntlig beskjed.

hei hei.

I den barnehagen jeg har lillemann kommer de å møter i garderoben hver morgen, de har god tid i garderoben om ikke de er alene på vakt eller sykdom blandt personalet og da skjønner jeg grunnen:-) men de sier alltid "hei"da går jeg inn å leverer han inne på avd.

Der jeg jobber selv møter vi oxo i garderoben, om ikke det er helt kaos på avdeling og jeg er alene på avd..... men vi ser alltid at det kommer noen sier hei og forklarer situasjonen.

det er forskjellig i barnehagene, avhenger også hvor garderoben er i forhold til avd, noen ganger er garderoben nede og avd en trapp opp ol. men uansett er det da viktig at foreldrene finner en fra personalet og sier i fra at her er vi og nå går jeg, eller gi beskjeder som må gis:-) det er personalets og foreldrenes ansvar å få til et godt foreldresamarbeid.

Ja, det hadde vært fint å blitt møtt i garderoben om morgenen. Ideelt sett hatt tid til en prat om hva de skal gjøre den dagen, få gitt beskjeder hvis det er noe spesielt. Det blir fort litt kavete og lite kontakt ved levering, men syns det er vanskelig å ta det opp med de ansatte.

Annonse

Kommer ann på om jeg kommer tidlig eller litt senere, rundt halv 9, 9.. Om jeg kommer tidlig er det kun en på jobb og da må de prioritere de barna som sitter å spiser på kjøkkenet. Kommer jeg senere er det som regel flere på jobb og ser de at vi kommer kommer de ut å hilser på. Jeg følger han alltid inn uansett om vi kommer tidlig eller senere og legger matboksen på plass for han. Sier hadet inne på avdelingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...