"husmor"med lille Nora Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hvordan lager dere wok? eg har aldri laget wok....
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg kjøper pose med wok grønnsaker, steker strimla biff eller svinekjøtt. koker eggnudler og blander alt utenom nudler sammen med en pose sweet and sour saus:)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Nuddelwok: 300 g strimlet kjøtt 1 pose wok Toros eggnudler Woksaus på flaske 1 dl fløte Litt karri, chili og sitronsaft Hiv alt oppi, stek i 5 min=) med wok kan du egentlig gjøre som du vil. ha oppi grønnsaker du liker, strimlet/ternet kjøtt eller fisk og woksaus (finnes mange gode!!!) Stek helst kjøttet og grønnsakene hver for seg. Vann kan godt brukes til å frese grønnsakene istedenfor olje, da blir grønnsakene sprøere. ha over sausen. ta litt om gangen, det er ofte mer enn det ser ut til- Server med nudler eller ris, enten kokt eller stekt. server hvitløksbrød til.
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ohh. høres fantastisk godt ut!! må handle idag eg da! hehe
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Må bare anbefale en woksaus til deg, oyster & garlic eller oyster & spring onion, knalll gode sauser!! Vet det høres litt sært ut med østers, men den er best )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå