Gå til innhold

Fikk SJOKK! Mannen min fikk dette i gave fra sjefen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stoooor kong haakon konfekt, en svinedyr altmulig kniv. Ett gavekort på 500 kr i sportsbutikk og to gavekort på 1000 kr i klesbutikk!!

Det var jo helt utrolig mye, fikk helt sjokk vi. Kjempesnilt av sjefen!;)

Skrevet

Ja han der jobber ikke i staten ser jeg :) Kose dere med gaven!

Skrevet

her fikk alle i firmaet til gubben pluss følge ei hel helg på julebord på hotel.. mat, alkohol, hotell rom og buss frem og tilbake fra fredagskveld til søndags formiddag.... :) å deeeeeet ble ikke billig regner jeg med :) hehe... bare lunsj på 26 stk ble over 4000 kr.. :) hehe...

men det var jo kjempekjekt da :)

Skrevet

Så gøy!

Mannen fikk også vanvittig med gaver, og det er jo kjempegøy å bli satt sånn pris på! Er det ene gavekortet på klær til deg eller? Heldiggrisen. ;o)

Skrevet

Så fine gaver da. Skjønner det må være i det private din mann jobber, i det offentlige får enn da knapt nok gaver

Skrevet

Ååå, så flott gave!

Mannen min fikk opprykk i dag (og en krystallvase, hehe), ingen dårlig julegave, det heller! :-D

Mannen til venninna mi fikk 10 dagers tur til seg + henne til Disneyworld i Orlando. De må selv betale for barna,men det ble ikke så dyrt.

Skrevet

Det er jo veldig generøst, men hvis det er en privat bedrift som går bra, er det virkelig på sin plass, syns jeg:-)

Mannen min fikk forresten 100.000,- i julebonus, pluss gave og julebordshelg, hihi....;-)))

Skrevet

Så supert da! Da er mannen din heldig, som har en så snill sjef... =)

Vi som er ansatt i omsorgssektoren her i byen, fikk ei bok.. Ei bok om oljebyen vår, ei bok som var ny i 2005. Ergo, de ga overskuddslageret til oss.. Gidda ikke ta den med hjem engang jeg.. ;P

Skrevet

så morsomt :-) Fint med sjefer som setter pris på sine ansatte :-)

Sambo jobber i Tine, å alle sammen får like gaver. En eske med sinnsykt mye forskjellig oster, eske med 3 forskjellige laksetyper med dip, og en eske med masse kjøttpålegg osv.

Elsker når jula kommer å julepakken hans fra jobben kommer. Trenger nesten ikke kjøpe inn pålegg til jul vi :-)

Skrevet

Oj, skal si han er heldig..

Mange tror det er så mange goder med å jobbe i Forsvaret, som min mann da gjør (noe det er svært få av egentlig).

I fjor fikk gubben gåstaver og skrittteller og i år fikk han INGENTING, så sånn er det.....

Skrevet

Ja, det var virkelig en flott gave! Og det ene gavekortet var til meg;p Jippi!!! Skal bake en kake til sjefen etter jul!!

mange fine gaver dere over har fått også!

Ja, er privat. Er bare mannen min og to sjefer som jobber der, og det er ingen rik bedrift, så dette var helt konge!

Skrevet

så hyggelig!!!!!

jeg jobber i kommunen. fikk ikke så mye som en stratos!!! Derimot fikk jeg en liten nisse en gammel damme hadde hatt i 25 år. Den ville hun at jeg skulle ha.......... ble helt rørt når hun kom med den i morges!!!

Har fri nå, men skal kjøre innom henne i morgen med en blomst!

Skrevet

Mannen min jobber i helsevesenet, og siden han ikke er fast ansatt, bare fast vikar (i 3 år nå) så fikk han ingenting.

Men han jobber deltid i privat helse og der fikk vi matvarer for mange tusen! Ble helt sjokka vi, for de har ikke god råd der og gubben jobber jo ikke fulltid.

Snille jobben:)

Ser det er mange flotte gaver ute og går. Den julebonusen på 100 000,- var jo skikkelig saker da:) Hvor jobber man dersom man vil ha sånt? (skal snart ut i arbeidsmarkedet igjen selv, hehe)

Og HI, det var jo virkelig flott:)

Skrevet

Så nydelig av henne! Akkurat det samme skjedde meg en gang!! Jobba i kasse på mega, og en gammel dame ga meg en nisse;) Da ble jeg rørt og det ble den fineste gaven jeg fikk den julen!!

Skrevet

Oj - det var litt av en gave, ja:o) Her får vi en juleblomst (jobber i staten, ja;o)) Samboers julegave i år gikk til Plan - det var flott syns jeg:o)

Skrevet

Her fikk sambo julebonus på 3000 kr pluss 3 pakker med kjøkkenutstyr. Privat bedrift her også.

Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden, men når man får gaver for over 600 kr er man skattepliktig, hihi =)

Skrevet

Flott gave da!!:))

Jeg er ganske fornøyd med julegaven fra jobben selv jeg.. Fikk fenalår, 2 flasker vin, konfekt, 1 twist pose, div sjoko, div oster, 1 pose potetgull og 9 poser med filter kaffe:)

Men det får jeg hvert år da:)

Skrevet

Hehe... Her var det mange menn ansatt i det private næringsliv, ser jeg!

Min mann er også ansatt i det private, og vi fikk sterkt subsidiert julebordsweekend med full pensjon og (nesten nok) drikke, og busstransport inkludert for dem som ønsket det.

Han har også kommet hjem med et par små pakker fra jobben, og noen flasker vin og andre pakker fra eksterne leverandører. Men ikke i mange-tusen kroners prisklasse, nei... Vet ikke hva pakkene inneholder, de pakkes opp på julaften.

Skrevet

jeg er litt snurt jeg.. pleier vanligvis å få julebonus, alt fra 10000 -18000 alt etter hvordan året har vært. Jeg fikk nå vite at de andre på jobben har fått - men jeg som gikk ut i permisjon i høst har ikke fått. Jeg har jo bidratt like mye i nesten hele året :(

Skrevet

Ja det er bra å jobbe i private bedrifter som det går bra for.

Husker jeg var vikar i et stort oslo-firma og fikk samme julegave som de faste ansatte: en tre-etasjes metallboks-tårnting med sjokolade og godteri i, et flott sett med morgenkåpe og pledd i matchende kjempemykt mørkegrått stoff, og et par hadeland nisser(bare de er jo passe dyre). Jeg ble helt sjokket, ante ikke at det var sånne gaver ute og gikk.

Møtte en venninne etter jobb den dagen, hun ble med hjem og så når jeg åpnet, hun var ansatt i staten og fikk en bok. Hun ble litt misunnelig ja. :)

Forresten fikk vi påskagaver i det firmaet også, en stor keramikkbolle full av godter :D

Skrevet

Mannen min jobber i privat firma som går veldig bra. Han fikk ingenting til jul han.

sjefen er Jehovas vitne....og de feirer ikke jul så...så der var den takken for god arbeidsinnsats liksom. Jobber rævva av seg gjør han og..

Skrevet

Verken jeg eller mannen har fått gave fra jobben vår, og får det aldri heller. Han er ansatt i staten, og jeg i kommunen...

Skrevet

jeg fikk ingenting jeg...

men har hørt rykter om at alle skal få hver sin paraply i januar...

jippi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...