Gå til innhold

Hvilke farger har dere på julekulene på juletreet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på rød og gull..Naboen mener en burde ha alle farger..hva syntes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det kun røde kuler, og sølvglitter;o)) Mange røde kuler:o)) Og små lys da selvfølgelig...

Skrevet

Inntil tida kjem då eg må henge dorullnissar og anna heimelaga julepynt fra min håpefulle så holder eg meg til røde, sølvfarga og "glass". Innimellom så har eg nokre keramikkpepperkaker.

Skrevet

Vi har sølv og rødt... Pyntet det i går... :-)

Skrevet

nej nej nej... en eller to farger er max. isj... alle farger. gurgle.

jeg har sølv.. men sånn fattigmannsølv..ikke sånne grå sølvkuler...

Skrevet

Røde og gull.Pluss noe barna har laget.

Skrevet

rødt og gull her, varme farger, ingenting annet(:

Skrevet

Sølv, blå og hvit camelon (eller hva det heter)

Og små lys.

Har et lite tre, så det er ikke plass til så mange kulene

Skrevet

i fjord hadde eg masse røde kuler i forskjellige str... å gullsløyfer eg knøt av silkebånd...

men etter at vi flytta passe ikkje det helt inn, så har kjøpt nye kuler i lilla, å sølvbånd til å knyte på treet.. å seff masse ulike krystaller å glass :)

Skrevet

Hvis du har lyst på røt og gull så tar du det. Selv liker jeg å hege alt mulig på treet.

Skrevet

Jeg har kun kuler i rødt og gull, sløyfer i rød fløyel og gullstjerne på toppen. Barna har eget litt mindre juletre med deres pynt på i tv-stua.

Skrevet

alle farger på. så mange kuler det er plass til og masse glitter. man skal helst ikke se tret. og seff masse lys. også med forskjelige fager og nisser som lyser og kuler som lyser.... å... jeg gleder meg

Gjest spinella
Skrevet

Alle farger og fasonger!

Nye, gamle, norske utenlandske, alt mulige bare de er flotte! Og ikke bare gørr kjedelige masseproduserte "ut av en flerpakning". De brukes kun til nød som fyll på baksiden av treet. Men nå passer dette i mitt hjem som er fullt av alt mulig som egentlig ikke nødvendig er kjøpt til å matche. Og kommer det noe hjem fra barnehagen som egner seg henges nok det opp også, men ikke i år for da reiser vi bort :-)

Skrevet

mortilgunnar..

omg, det høres helt grusomt ut.. heheheheheh!

Skrevet

Sølv og røde.

Ville ikke hatt alle farger!

Skrevet

Hvite kuler i forskjellige varianter.. Og glinsende sølvhjerter.

Og noen polkastenger innemellom.

Skrevet

rødt og gull, og røde sløyfer i tynn chiffon

Skrevet

grusomt ut? din frekke lille... hehe.. jeg skal sende deg et bilde jeg når treet er kommet opp. det klommer til og bli de fineste overpynta juletreet du noen gang har sett :)

ingen over ingen ved siden av!

jeg kan juletre :)

Skrevet

hehe...trodde ikke det var så vanlig å ha design tre...men men...

jeg har ikke det...

gleder meg til alle deres barn vokser op og har laga masse fin julepynt på skolen.

Hva gjør dere da? skuffer barna med å si at " det passer ikke inn" vi får ha et annet tre til deres pynt...

nei..tror nok mange av dere kommer til å juletre i alle farger og fasonger, etter noen år...

Skrevet

har dere bare kuler dere dah?!?! hahaha;)

jeg elsker juletrepynt, jeg har pynt fra alle stedene jeg har reist til hvor jeg har funnet pynt feks. turtelduer fra new york, nisser fra harrods, osv. også får jeg alltid søte, fine figurer i julegave av god venner, så alle tingene på mitt tre har en helt egen historie:D mulig alle andre ikke liker det, men hva gjør vel det? det er vår stue det skal stå i, og vi elsker det! ...hehehe!

Skrevet

eg har 600 lys i forskjellige farger, og røde og frost-hvite kuler, og gull-kule-lenker. bare det. treng ikke så mye pynt når eg har farga lys :):)

Skrevet

Hehe, det sa mormora mi til meg ein gang. "Men J.... da, me kan ikkje ha all slags "rålp" på treet".

Ha ha. Mormor har ein tendens til å snakke før ho tenker, men eg står for ein støyt så eg tok det ikkje så tungt. Eg var vel ni eller nåke. No høyres mormora mi veldig fæl ut, men ho er ikkje det. Ho er den beste mormora i heile verda. Tilgjengjeld så har eg mobba ho med utsagnet i mange år no ;-)

"pynten" eg laga vart hengt på kjøkkenet, så den var godt synlig.....berre ikkje på design treet til mormor.

Skrevet

Designtre fordi det har gjennomførte farger? Hehe... Sorry for at jeg ikke vil ha et bomba juletre da.

Når sjarmøren begynner å lage julepynt, så får han selvfølgelig henge noe på treet. Og så skal han få sitt eget lille tre som han kan pynte med sin egen pynt, ikke verre;)

Skrevet

Til nå. Rødt og gull. Ikke bare kuler, men nisser, engler, klokker, heklede små dingser. Og gull glitter. 16 vanlige gammeldagse store lys.

Men gleder meg til noen år nå uten design mal. Gleder meg masse til ungenes selvlagde pynt skal pryde treet vårt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...