Jump to content
Sign in to follow this  
Anonym bruker

pappatreff???? TROMSØ

Recommended Posts

tromsøjente me jente i magen

Helt i orden for min del at vi kan hjelpe gutta i gang med å få til pappa-treff. Kan noen ta seg av å booke et bord til de på torsdag da? Vet ikke helt om samboeren min har anledning på torsdag, men satser på at han kommer en liten tur i all fall.De kan evt møte med oss så sender vi de videre til et annet sted hvor de har bord:) Noen som har noen innvendinger?

Fortsetter under...

Guest junemor85

jeg kan alltids booke bord men må vite hvor jeg skal gjøre det hen:) og at alle er enige om plass og tidspunkt, så ikke noen føler at noe blir feil. høres veldig bra ut at de kan møtes med oss også evt sendes videre.

samariel

det var sann jeg mente det,

lykke til videre =)

Ane med lillegutt

Det var da voldsomt :) Tenkte ikke at dette kom til å bli den store saken, og det virker som det er en rimelig felles oppfatning om at bim-treffene skal være for oss jentene, men at dette var for å hjelpe mannfolka litt i gang :) La oss møte opp på Gründer, ta med menn de som vil, så ser vi det an? De er jo færre enn oss, og vi vet vel ikke engang hvor mange av oss som kommer engang, så la oss nå bare se hvordan det går, og om gutta vil trekke seg unna så går sikkert det bra.

Guest junemor85

da sier vi det. jeg bestiller ikke bord til de da??

pappaer blir med, også kan jo de og få komme med litt innspill om hva de har lyst til.

håper ikke dette blir feil for noen.

Tonemor 28 år

Herregud kor mye frem og tilbake! :) Æ tenke at det ikke e nødvendig å bestille bord. Dæm blir med oss også ser dæm om dæm går På byen eller et anna bord på Gründer.

Annonse

Anonym bruker

ja var det ikke det som var bestemt nå da?? kan vi ikke bare gjøre slik også får det gå som det går.

min samboer kan ikke komme på torsdag, men han e sikkert me hvis d blir flere pappatreff:)

Anonym bruker

vi kan jo legge det ut her dersom det blir avtalt flere treff-

høres bra ut:)