Julebaby :) Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jeg går straks inn i min 9.uke... har hatt veldig vondt i puppene helt til nå... plutselig er de ikke så ille lenger.. Og første reaksjon er selvfølgelig at jeg blir bekymret for at noe er galt :/ MEN, nå blir jeg bare kvalmere og kvalmere for hver dag.. våkner om natta og tidlig om morgenen for at jeg er kvalm.. og liker nesten ikke noe mat lenger. Er dette typisk for 8./9. uke? Noen med lingnende erfaringer, at noen symptomer gir seg og andre dukker opp? Blir så bekymret for ma o.l da puppe-symptomet så og si har forsvunnet.. Ja, jeg vet jeg er hysterisk
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Det er vanlig at symptomer kommer og går, og at nye symptomer dukker opp. Før jeg fikk positiv test ved forrige sv.skap hadde jeg megaømme pupper og var oppblåst. Plutselig etter et par uker, så forvant symptomene og jeg fikk ingen flere symptomer i det sv.skapet. Alt er sikkert helt fint med spiren din : )
It's all about me Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jada, det er helt normalt at symptomer kommmer og går. Kroppen omstiller seg jo for denne kjempejobben hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå