Gå til innhold

Siri Lill Bianca og Anne Tea Benita

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om disse navnene til tvillingjenter:

Siri Lill Bianca og Anne Tea Benita

Barna vil få et utenlandskklingende etternavn.

Tanken er at de skal ha norske fornavn, som kan brukes med de små mellomnavnene hvis de er flere med samme fornavn i barnehage, skole, arbeidsplass.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136251894-siri-lill-bianca-og-anne-tea-benita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Navnene klinger jo bra sammen, men 3 navn syns jeg blir for mye. Man kommer uansett ikke til å bruke alle 3 navnene til daglig.

Uansett er vel ikke Siri Lill og Anne Tea de mest vanlige navnene fortiden, så tror nok ikke de kommer til å bli forvekslet med alle Emma`ene og hva nå de mest popisnavnene er.

Evt kan du jo bare kalle dem Bianca og Benita :)

Synes Anna Tea var fint, Liker ikke Siri eller Lill, men jevnt over er det en god kombo på tvillinger. Synes Bianca og Benita var kjempetøft. Det hadde vært kult og kalle de det.

Synes for min egen del at 3 navn er litt mye, men de er korte og har ferre stavelser tilsammen et mitt lange dobbeltnavn hehe. Siri Lill er jo strengt tatt bare 3 stavelser. Så synes det er kjempetøft at du velger noe så spesiellt. Og de er ikke lange selvom det er tre navn. Tror alikevel ikke at noen kommer til å kalle de med alle tre navnene, men hvis det ikke gjør noe så :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...