Gå til innhold

Har sett gjennom HELE norskenavn.no NADA!

Anbefalte innlegg

Vi har pløyd gjennom hele lista med guttenavn som fler enn 100 har, og ikke ETT eneste navn har vi til felles.

Dette BØR bli en jente.

Hadde aldri trodd at det kan være mulig å komme opp i sånne situasjoner. Har jo drømt om gutte og jentenavn helt siden jeg var lita, men nå? Det er liksom ingen som er bra nok, som om jeg skal føde Kongen. Jeg liker gammelnorske navn, han liker 10 på topp-navn.

Dette lover ikke godt!

Fortsetter under...

Tro meg.. vi har hatt det samme problemet!! Og vi skal finne 2 guttenavn!! Men nå tror jeg vi har funnet de.. :) Tror jeg lette gjennom hele navneguiden her og kunne skrive ned 4-5 navn... Det skal ikke være enkelt nei! Dere finner nok ut av det!

haha, kjenner meg godt igjen vi har det på akkurat samme måte, jeg liker navn med i typisk norønn stil, mens han liker emilie og slikt. Vi er kun enige om et eneste navn, Ella, men har nå funnet ut at det er et poppis-navn, og det vil vi jo helst ikke ha.

Hei, jeg som starta tråden (HI, som dere av en eller annen grunn kaller det.) Åh, det er så utrolig irriterende! Vi har ett felles navn da, Noa, som vi har snakket om siden vi ble sammen. Men her i området er Noa THE name, og Noa H. er ikke like fint. Han driter jo i at det er poppis, for det er jo nettopp sånne navn han liker, men jeg vil ha gammelnorske navn. Huff...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...