Gå til innhold

Formiddagstreff neste uke også??


Gutt igjen*på overtid*

Anbefalte innlegg

Hei

 

Synes det har vært så koselig med disse formiddagstreffene etter at jeg ble sykemeldt, og tenkte jeg ville høre om flere var like ivrige som meg?

Tenkte å foreslå tirsdag kl 1200, da dette passer veldig bra for meg. Selvsagt fritt frem å komme med andre forslag. Sted er ikke viktig for meg, så det kan andre bestemme :-)

 

Forresten kjempekoselig at de som har født stikker innom treff :-) Godt å se at alt er bra med dere også :-)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare spørre jeg.. Er dere som er på formiddagstreff alle fødeklare eller har fått? Jeg er sykemeldt om dagen og gjør utrolig lite. Men er jo ikke mer enn 13 uker på vei. Så hvis dere alle er godt i gang vil jeg liksom ikke komme og forstyrre! Så må nå bare høre :)

 

Har ikke tenkt å trenge meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kulpåmagen:

det er bare å komme, alle er velkomne,uansett hvor langt du har kommet i svangerskapet.

 

HI:

det var du som var cornelia2008? så det er drammenstreff det er snakk om? jeg blir gjerne med på treff til uka igjen,hvor spiller ikke så stor rolle for meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi fler som er hjemme på formiddagen:-) Setter opp treff tirsdag siden det ble foreslått. Og minner igjen om at formiddagstreffene er for alle som er hjemme på formiddagen, enten de nå har bitteliten kul på magen, kjempekulemagen eller akkurat har fått seg vogn med verdens nydeligste å trille på:-) Er det ønsker om annet sted, tid eller klokkeslett er det bare å komme med forslag, fint om vi kan fylle et bord:-)

 

Take care alle sammen og ses til uka? Mvh hilsen scooby som teller ned uker nå... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpion:

Jeg som var Kornelia2008 ja, som bare måtte skifte nick når jeg fant ut at jeg hadde en gutt i magen nå også :-)

Glemte å skrive at det var for Drammen, så fikk jeg ikke forandret det heller, huff.

 

 

Ser dere alle neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er ikke husken min helt ute å kjøre da....

jeg skal til legen kl 11.00 den dagen men det er bare en kjapp tur,så jeg regner med å være der til 12.00,men skulle jeg bli forsinket så vet dere hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo typisk meg og min alt for tidlige ammetåke at jeg klarer å sette opp treff på den ENE dagen jeg faktisk hadde planer fra før... Hvis det er mange si kan tirsdagen får treffet bare stå:-) Men er det noen som kan andre dager vil jeg altså gjerne bytte dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok meg den friheten å endre det til onsdag i stedet jeg.....siden det var flere som ikke kunne på tirsdag,det er bare å endre igjen hvis dere har forslag til en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Da regner jeg med at jeg også tar meg turen! Veldig spent på å møte dere andre altså... Litt redd, men litt moro og! he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten ting bare... I og med jeg aldri har vært med på dette før, åssen i all verden skal jeg vite hvem dere er? Burde jeg se det på alle de store magene? Hehe. Er ikke akkurat den freidige typen av meg som bare buser bort til fremmede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det nok lett,både jeg og scooby doo har stor mage,dessuten så bruker vi å speide etter folk som kanskje skal på treff,tydelig å se hvem det er for de ser seg litt usikkert rundt i rommet. Det skal nok gå fint tror jeg. Velkommen skal du være ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at vi m baby også kan ta en tur?? Vet at jeg egentlig burde holdt meg på DIB treffene nå - men det er jo tross alt dere jeg har delt "magen" med....

 

GucciBABY

 

PS - får ikke endret nicket... men jeg lover at jenta er ute av magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh suupert altså! Tror nok ikke jeg er sånn kjempevanskelig og spotte, ikke fordi magen er så veldig stor, men jeg kommer til å kikke meg desperat rundt omkring :) Da sees vi på onsdag! Skal bli så gøy å bli kjent med dere altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme, Jorunn, vi vil beundre jenta di:-) Skal si fra til marianne også - tror hun fortsatt er uten nett. Fint med noen nye også, hvis vi ender med å bestille bord kan vi bestille på "bim" så man kan spørre etter det. Ellers er vi jo ganske lette å peke ut med noen store mager etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen Jorunn,håper at Marianne kan også, Kari du kan gjerne a på deg å reservere bord hvis vi finner ut at vi må det. Siden vi skal på Jonas B kommer sikkert Marianne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter

 

Jeg kommer på onsdag jeg også! Skal ta noen prøver på sykehuset, men regner med at jeg er ferdig i god tid før 12. Gleder meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempe lyst, men termin er imorgen 27 og aner ikke hva som skjer frem til onsdag kl 12.00, hehe men er formen fin og jeg ikker på sykehuset og vi har fått i stand det meste i leiligheten er det godt mulig jeg tar meg en tur. Men med et stort forbehold hehe:)

 

Uansett kos dere masse dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller bord under navnet "Bim" til ca ti, jeg:-) Blir kjekt å se gamle og nye fjes. Noen som fortsatt ikke vet hvor "Jonas B Gundersen" er? Helt øverst til høyre på torget, når du står med ryggen til bybrua. Man ser rett ut på skøytebanen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...