Gå til innhold

Treff på Peppes Hamar torsdag 22. november!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer bare på om det er mange som har tenkt å komme jeg! Vet at flere har født siden sist, og noen venter rett rundt hjørnet... Håper vi blir mange med mage og vogn, og alle nye er velkomne!

Irene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne gangen kommer hvertfall jeg og leon nickolai:) gleder oss:)

Skrevet

Fortsatt ikke født jeg, så skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp med mage:) Hadde vært veldig koselig å se Leon Nicolai da, gratulerer så mye foresten!! Er det noen som vet om Torill har født ennå??

Skrevet

Torild fikk vesle Johanna på onsdag den 14.!! Alt vel med mor og barn. Så bra at du kommer med Leon Nicolai da Jeanette, gleder meg til å hilse på.

Spennende om du kommer da Mona eller om det er overstått eller på gang... ;)

Skrevet

Jeg er nyinflyttet til Hamar!

har termin 19 mai, kan jeg komme??

Skrevet

Det er klart du kan komme Nebulae!! Det er alltid plass til nye ansikter på treffene våre, og det er viktig med rekruttering ettersom babyene popper ut! Du finner oss nede i kjelleren, ellers så vet alle som jobber der om treffene våre så det er bare så spørre etter "de gravide"...

Velkommen!

Irene

Skrevet

heisann!! Jeg kan ikke love att jeg kommer, må se ann formen til begge to først.. Men alt er bra med begge to, og vi kom hjem på lørdag med vesle Johanna..

Skrevet

Hei, jeg skulle gjerne ha kommet og blitt med på treffet, men pliktene kaller enn så lenge. Har ikke klart å flytte et jobb-møte, og inntil jeg går ut i permisjon om tre uker er det ikke mye jeg får gjort med det.

- Men blir det flere treff før jul? Kommer gjerne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...