Gå til innhold

Nå har jeg prøvd å lage julekort...hva synes dere?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så nydelig han er! Kjempefine alle sammen, men jeg syns kanskje at bildene var klares på den hvite bakgrunnen. Men det er like fine de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder du har tatt av han..

 

Eg er også enig i at eg likte den med det hvite bak best... Syns bildene kom mer fram da.. Jakken og ansiktet til Magnus var klarer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fin den nye også, men eg liker det gamle best..

 

Syns det var så fint med den borden oppe på toppen.. Likte også godt det at det store bildet stod aleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine begge to :-)

Skikkelig sjarmør jo! :-)

Jeg likte best det som hadde bord på toppen, stort bilde og 3 små under. Det synes jeg var ryddig og gjennomtenkt.

Siden du ber om tilbakemelding....skal jeg pirke på noe, så er det at jeg ville ha redigert teksten sånn at navnene deres kommer på samme linje - slik at ikke mannen din sitt navn kommer alene på nederste linje, men at dere står sammen ilag. :-) - er jeg streng nå??? ;-)

Veldig fint julekort må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man spør får man svar. ;)

 

Synes det uten bord var tøffest, jeg. Liker ikke så godt sånn pynt. Så jeg stemmer for det kortet uten bord, men med teksten under bildet sånn som det andre eller i hvertfall all tekst over bildet på en linje (litt mindre font). Samme med teksten under bildet, den fonten klan med fordel også være litt mindre. Og jeg er enig med Ceci. Prøv å få alle navn på en linje f.eks. Juleklemmer fra / Magnus, Merete og Olav.

Til syvende og sist er det du som skal like kortene.

 

Men flotte kort, Mersa. Nydelige bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å tipse! :-) Har sendt et kort til fremkalling for å se at det ikke blir kornete.

 

Helt enig at navnene bør komme sammen :-)

 

Er veldig spent på resultatet, første gang jeg prøver meg på noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kjempe fint!! :-) Er super fornøyd, så nå har jeg sendt bestilling på 60 styk :-) Gjorde litt forandringer og synes det ble veldig fint :-)

Godt å ha det unnagjort (eh...ja da har jeg jo bare å skrive de igjen da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...