Gå til innhold

Hei Hanne F/BIM-treff Kongsvinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har du termin? Koselig med treff på Kongsvinger. Jeg har selv termin 4. juni. Lenge igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg er opprinnelig fra Kongsvinger selv, men bor i Oppland nå. Håper jeg kan joine dere litt?? Jeg er ofte på Kongsvinger og har ikke noe nettverk her jeg bor. Har termin 20 april... Håper på å treffe noen "kjente" fra Vinger...

Skrevet

Hei Deidei!

Sees på torsdag da:) Håpe vi blir en liten gjeng som kommer.

Skrevet

Hei NemiW

Takker masse for det.. Jeg skal prøve å få til det der. Har jordmortime den dagen, så om alt står bra til så kommer jeg vettu.... Litt dårlig form om dagen, så jeg tar bare 1 dag om gangen..

Skulle jeg ikke klare den dagen, så kjør igang et til snart da?

Det er ikke satt opp noen BIM møter i nærheten der jeg bor. Da blir det Gjøvik, og jeg kjører da heller 10 mil for å treffe noen jeg kanskje kjenner allerede...

Sees kanskje da???

Skrevet

Hei! jeg har termin 12 mai:) Kjempestas at noen kommer da man setter opp treff!! :) :) Hiksen Hanne

Skrevet

Blir sååå bra med treff nå i morgen! arti at det kommer noen :) vi er ihvertfall 2 stk her fra kirkenær som skal ta turen til vinger og dolly dimples :) Velkommen!!!!!

Skrevet

Hei!

Jeg tror desverre ikke jeg får kommet i kveld. Er dårlig og ligger virkelig rett ut... Hadde så lyst til å bli med.. Men jeg håper det blir en hyggelig kveld, og at det blir en "neste gang" som jeg kan være med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...