NemiW og Ravn Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Når har du termin? Koselig med treff på Kongsvinger. Jeg har selv termin 4. juni. Lenge igjen:)
Deidei Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hei.. Jeg er opprinnelig fra Kongsvinger selv, men bor i Oppland nå. Håper jeg kan joine dere litt?? Jeg er ofte på Kongsvinger og har ikke noe nettverk her jeg bor. Har termin 20 april... Håper på å treffe noen "kjente" fra Vinger...
NemiW og Ravn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Hei Deidei! Sees på torsdag da:) Håpe vi blir en liten gjeng som kommer.
Deidei Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Hei NemiW Takker masse for det.. Jeg skal prøve å få til det der. Har jordmortime den dagen, så om alt står bra til så kommer jeg vettu.... Litt dårlig form om dagen, så jeg tar bare 1 dag om gangen.. Skulle jeg ikke klare den dagen, så kjør igang et til snart da? Det er ikke satt opp noen BIM møter i nærheten der jeg bor. Da blir det Gjøvik, og jeg kjører da heller 10 mil for å treffe noen jeg kanskje kjenner allerede... Sees kanskje da???
vårbarn08 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hei! jeg har termin 12 mai:) Kjempestas at noen kommer da man setter opp treff!! :) Hiksen Hanne
vårbarn08 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Blir sååå bra med treff nå i morgen! arti at det kommer noen vi er ihvertfall 2 stk her fra kirkenær som skal ta turen til vinger og dolly dimples Velkommen!!!!!
NemiW og Ravn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Hei! Jeg tror desverre ikke jeg får kommet i kveld. Er dårlig og ligger virkelig rett ut... Hadde så lyst til å bli med.. Men jeg håper det blir en hyggelig kveld, og at det blir en "neste gang" som jeg kan være med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå