Prins&Prinsessa Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Skal lage fondue for førsegang i helgen. Har bestemt å ha svin og okse til. Men ANER virkelig ikke hva mer. Er så lenge siden jeg spiste det sist. Hva har du til fondue?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 vi bruker: charlottløk (delt i 2) maiskolber champingjong paprika på sida har vi salat og oppskårne appelsiner (er veldig godt til fondue mat) vi har ris, saus etter smak, soyasaus, dressing, salt og pepper mmm, fondue er GODT!!!!
Pysa Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 biffkjøtt, løk, paprika,minimais, sopp. tilbehør varierer mellom fløtegratinerte poteter, pommes noisette med saus, potetsalat, loff.
Pysa Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 også er knorr sitt grillkrydder kjempegodt til å dyppe i etter at det er ferdig
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kylling er jo sååå godt! Jeg marinerer kjøttet litt jeg da, for å sette en god smak;) Ellers bruker jeg sjampinjong, paprika, blomkål, cherrytomater, squash, osv.. Frukt er også godt til en del;) En frisk salat er også et must;) Jeg pleier å ha et par forskjellige potet"slag" som fløtegratinerte poteter og feks stekte poteter..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Hvor i all verden har dere hatt fondue?!? Hva gjør dere med den sveitsiske nasjonalretten. Det blør i mitt hjerte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå