Gå til innhold

Hei allesammen :)


wicca

Anbefalte innlegg

Hei:)

Snill du er som spår så mange, håper du kan se på meg og.

 

Når ser du at jeg tester positivt på graviditet? Er i gang med fryseforsøk, og blir testing i midten av desember ca.

 

F.dato 16.03.84

Sambo 14.08.73

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo skje ting da og ;) jeg fikk opp noe med 8 i skjønner du men det kan være 18 eller 28 og, ble i grunn litt usikker på den der ;)

 

Men du skal ikke se vekk ifra at denne venninnen har en kamerat på besøk den dagen da ;) (ikke noe jeg fikk opp dette da bare noe som slo meg her)

 

Hold meg oppdatert da ;)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner en bærepose med barnesikring, stratos har prøvd å hjelpe meg, men klarer du å se hvor den ev er/ hva som er i nærheten?? setter stor pris på hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tar deg tid til meg også :)

Jeg har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04.

Jeg har lyst på en til, men samboeren min er ikke like sikker.. Men han "glemmer" av og til å hoppe av i svingen, så jeg tror han er litt ambivalent ;)

 

Kan du se noen flere barn på oss, og evt kjønn og når det blir?

 

Jeg er født: 18.11.75

Han er født: 04.02.75

 

Vennlig hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wicca,

 

Du spurte etter når jeg er født, 311071 håper det vil hjelpe på spåinga. Du har svart meg, men kanskje det blir annerledes når jeg skriver fødselsdatoen min.

 

Hvilket kjønn har jeg i magen min?

Tvillinger evnt.

Vil alt gå bra.

 

Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Wicca!

Får stille meg i køen da....

 

Hva ser du ang kjærlighet på meg? (er alenemamma) Noen i nærmeste framtid? En jeg kjenner eller en ny?

6-okt 78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Lurer på når jeg får et barn til? pos test idag, men redd det ikke skal gå bra denne gangen heller....

 

og ser du no endring i jobb situasjonen min framover?

 

280482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg er gravid eller når jeg blir det?Kjønn?får vi kjøpt oss noe hus snart?Jeg er født 16.08.82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

kan du se hvilket kjønn vi får?

jeg født 09.05.79

han født 19.07.75

 

termin 14.april 2008

 

Vil fødselen gå bra=?/ta lang tid?blir det overtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette sa du om meg lengre opp.

"Det første jeg fikk opp var et bilda av en gammel dame men grått langt hår som var satt opp i en knute på toppen av hodet, sier det deg noe?

Var ganske framtredene så det virket som om hun ville at du skulle vita at hun var her."

 

Jeg kunne ikke tenke på noen i øyeblikket, så spurte min mor om det, og hun sa at min oldemor på min morfars side hadde slikt hår. Og at hun var en veldig snill dame.

 

Kan du se om det er noe hun vil, eller om det bare er for å passe på?

 

Resten av det du sa syns jeg var veldig spennende. Gleder meg for å se om alt stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma&gutten

 

Jeg kan prøve å se nærmere på det men jeg må ta det i ettermiddag/kveld når mannen kan ta ungene eller når de sover ;)

 

Men kan ikke du kontakte meg på mail [email protected] litt lettere å ta det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

å så ble køen enda lengere:) vil du se når jeg blir gravid?

om svangerskapet går bra ? hva det blir? takker så mye

født 120685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamsenoglillejenta

 

Ser du begynner i en ny jobb om ikke så lenge, vet ikke om du har noen jobb no jeg og at du kommer til å bytte eller om du er arbeidsledig, men uansett så begynner du i en jobb hvor det er masse mennesker rundt deg, du kommer til å stortrives i jobben så bare gled deg :)

Ser flytting på deg tidlig i første halvåret av 2008, føler du flytter inn i et hus da.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikken73

 

Ser en gutt på deg, du har muligheter til å bli gravid i mars 08. Vet ikke hvor mangen barn du har men jeg får opp først 4 barn på deg så 5 så veksler det litt mellom de så er litt usikker på den, men lurer på om det kan være at når du har fått 4 barn så lurer du på om du skal få den 5 og at du kanskje ikke klarer helt å bestemme deg? Som sagt veldig usikker på hvorfor men det var bare en teori :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marens lille ugle

 

Får opp en jente og en gutt på deg, vet ikke hva du har fra før men føler jenten er eldre enn gutten, føler du har gode muligheter for å bli gravid i april 08.

 

Får opp at du tar noe mer utdannelse men og at du jobber litt i en butikk eller kiosk el. ser iallefall at du trives med det du gjør :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vær så vennlig å spå meg?

Jeg er gravid nå,det jeg lurer på er termindato og hvilket kjønn?og kommer vi til å få flere barn,eventuelt hvor mange og hvilke kjønn og når??Kommer denne graviditeten til å gå bra?

Ser du noe giftermål på oss,eventuelt når? :)

Takknæmlig for svar:)

 

Jeg er født 130285 og han 270280 :)

 

Mvh susanne85

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Wicca,kunne du vært så vennlig å spå meg?

 

lurer på om jeg blir gravid igjen snart??blir det en gutt eller jente? hvordan blir d m meg å jobb?kommer jeg til å kunne studere det jeg ønsker i nermeste fremtid?? ordner ting seg med "familielivet"?? består jeg på oppkjøring?? hadde satt kjempepris på om en av dere kunne ha svart på mine spørsmål!betyr mye for meg!:)

kan vel legge til

meg 130786

han 040285

 

tusen tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å ta en titt på meg? forhold,helse,flere barn ? veldig nysgjerrig. sliter litt med x og samvær,så hadde vært fint å få høre noe om det også om det er mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...