Gå til innhold

Homofobe reddharer


♥Prinzessin♥

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at homofile og lesbiske kan egne seg mye bedre som foreldre enn det gjennomsnittlige, halvalkoholiserte heterofile par. De heterofile kan jo bli gravide med et "ops, der sprakk kondomet IGJEN", mens homofile og lesbiske derimot, tenker seg godt om før de i de hele tatt bestemmer seg for å ta skrittet. De vet hva slags fordommer de møter, og de vil jobbe hardt for å bevise at de har det barn trenger. Gjør dere det, heterofile damer som tror dere har enerett på barnelykke bare fordi dere sover i samme seng som en med kuk og baller?

 

Hva med barn som mister mor eller far? Skal man tvinge den gjenlevende forelderen til å finne seg en partner av motsatt kjønn fordi barnet MÅ ha en forelder av hvert kjønn? Haha.... Idioti.

 

Hvis dere er enige i at Marit er en kjempegod mor og at Inga elsker barn over alt på jord og har mye å gi dem, hvordan kan dere da si at det blir katastrofe dersom Marit og Inga er mødre for samme barn? Heldig, vil jeg kalle det barnet.

 

At det går an å være så hjernedaue i 2007. Tilbake til steinalderen, reddfiser. Det fins homofile dyr også, så naturstridighetsbegrepet kan dere egentlig stappe opp i toern. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at lesbiske kvinner kan bli gode mødre, litt mere usikker ang. menn... OG de homofile drikker minst like mye alkohol som oss hetrofile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinzessin: Jeg er i bunn og grunn helt enig med deg, men må bare nevne at det er få adoptanter som blir gravide i fylla, altså. Majoriteten av oss kan faktisk ikke bli gravide i det hele tatt. ;-) Til ettertanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo. Mente bare å rette sleivspark til de homofobe som mener at heterofile par er best egnet uansett, alkoholproblemer eller ei. Det er visst kjønnsorganene våre og hvem vi lar leke med dem som har noe å si for oppdragerevnene våre. ;-)

 

*hetero og gørrkjedelig, men nyansert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk ego innlegg, det er ikke en eneste setning om barnets følelser. Barn er ikke en materiell gjenstand som man bare kan kjøpe seg, det er et individ med kjøtt, blod og følelser. Har ennå ikke hørt at homofile dyr adopterer, det må være på en annen planet. Kjenner faktisk et barn med store psykiske vansker pga homofile foreldre og reaksjoner rundt dette. Men det er vel barnet som skal lide, for homofile må jo få barn. Tydelig at deres følelser er mer ivaretatt enn barnas for de kommer jo aldri på bane når det gjelder homofil adopsjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte i denne andre tråden her nede forekommer det at homofile dyr tar til seg dyrebarn. Dette viste de en del om på homodyrutstillingen til zoologisk museum, du kan sikkert lese om det på websidene deres.

 

At du kjenner et barn med problemer er irrelevant. Det relevante er om flere barn i homofile familier utvikler mentale/emosjonelle problemer enn andre barn. Det gjør de ikke.

 

Men vi har jo allerede én "er homofile ondsinnede kryp som får barn for å plage dem"-tråd like her borte, så kanskje du kan ta det anonyme vrøvlet ditt der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tett eller, Annie? Jeg skrev jo at homofile kan være gode foreldre - og såvidt jeg vet handler det om å kunne ta seg av barn på en god måte. Så hvor du fikk det fra at jeg ikke tok hensyn til barnets følelser, må du og guden din vite.

 

Og som ->>- sier, at du kjenner et barn som har psykiske problemer pga homofile foreldre, er irrelevant. Det finnes så mange barn der ute med problemer pga foreldrenes oppførsel generelt, uavhengig av kjønn. Men akkurat som avisene fokuserer på en illgjerningsmanns hudfarge og opprinnelse (og gir seg blanke i å opplyse hvilke illgjerningsmenn som er norske), fokuserer du på dette ene tilfellet du kjenner til, og gir blanke i at det fins langt flere barn med mye større problemer, hvis foreldre er heterofile.

 

Tygg litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok hetrofile par i Norge som vil adoptere, vi trenger ikke flere. Det er ikke nok barn som skal inn i landet. Lurer på hvordan disse homodyrene ammer disse barna som de tar til seg he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på deg selv, hvis noen er mot homofil adopsjon så er de ondsinnet. Vi har ikke diktatur i Norge, du er kanskje en kommunist i beste tilfelle en SVer. Husk at det er lov til å tenke på barnas beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vi har nok hetrofile par i Norge som vil adoptere, vi trenger ikke flere. Det er ikke nok barn som skal inn i landet. Lurer på hvordan disse homodyrene ammer disse barna som de tar til seg he he"

 

 

Hehehehehe...jeg å lurer på hvordan i alle dager de skal greie å gjøre det,hehehehe....

Lurer på hvordan de små kan overleve..

Jeg vet jo at det er dyr av samme kjønn som har sex..men i de fleste tilfellene av det så er det for å bevise ovenfor den andre hvem som bestemmer..

¤S¤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i all verden får deg til å tro at de homofile ikke tenker på barna? Mener du at barn har det bedre på elendige barnehjem enn hos trygge, kjærlige og økonomisk sikre foreldre - tilfeldigvis med annen legning enn den du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre, vi har kø for å få adoptere blandt hetrofile. Send penger til disse landene da kan du hjelpe disse barna på en ordentlig måte. Å tvinge dem til å være fri for mor eller far er jo hjerterått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir på mange måter en ren teoretisk diskusjon, en intern krangel i Norge. De aller fleste land Norge har adopsjonsavtaler med godtar ikke at homofile par adopterer barn fra deres land. Jo større press på adopsjon, jo flere kriterier kan adopsjonslandenene sette. Det ser vi eksempler på i for eksempel Kina, som nå har strammet inn. Tror ikke det vil bli enkelt for homofile par å bli godkjent som adoptivforeldre i andre land selv om vi godtar det i Norge, det blir mer en teoretisk diskusjon her. Og selv om jeg personlig mener at homofile selvfølgelig er vel så gode foreldre som alle andre, så hjelper ikke det hvis ingen land vil la dem adoptere barn derfra. Det eneste vi vil oppnå da er at søknadsbehandlingen i Norge og ventetiden generelt blir lenger ettersom det er flere som skal vurderes. Man må iallfall diskutere om det er rett bruk av ressurser all den tid andre land ikke åpner for adopsjon til homofile par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit.

 

Det vil ha mye å si for fosterhjemsplasseringer i Norge.

 

Det er forøvrig opp til Norge å vurdere hvilke land man skal ha adopsjonssamarbeid med - det finnes tilgjengelige land som adopterer til single og homofile uten problemer. Sør-Afrika og Brasil er allerede innarbeidede adopsjonsland, og vil antagelig adoptere bort barn til homofile også eksternt innen forholdsvis kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"send penger til disse landene"

BRAVO, BRAVO! For en løsning! Vi bare sender noe penger ned -da redder vi alle de fattige barna fra de egoistiske homsene som vil påføre de stakkars barna homseri og musikaler fra morgen til kveld. Og mens vi er i gang med penge utsendingen kan vi hjelpe kina sånn at de ikke lenger trenger å bli kvitt alle jentebarna, og så med alle pengene kan vi gjøre slutt på krig og fred og sult og sånn. Hvis vi sender masse penger til alle disse landene kan alle morene og farene bo sammen med alle barna sine, så da trenger ikke alle å adoptere bort barna til homsene. De barna som er til overs kan de hetrofile adoptere:) DER har vi løsningen. Tenk at det skulle være så enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. Nei du mener vel at vi skal sette barn inn i alle slaks familier, for det spiller vel ingen rolle det er jo nbare barn. Barn har jo alle rett på. At det fra naturens side og at en mor og en far har forskjellige roller å gi barna spiller jo ingen rolle. Nei, det er klart vi driter i barna bare dere får det som dere vil, for om barna får problemer gjør jo ikke noe bare dere har fått deres ønsker infridd. Jeg skal si deg en ting at du kommer aldri til å finne et barn som ville ha valgt bort en far og en mor. Jeg syns synd på slike egosentriske mennesker som deg, og jeg håper at mange våkner i kampen for å sikkre barna en normal oppvekst og minimum bør da være en mamma og en pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning så er penge mangel den største årsaken for at foreldre ikke kan beholde sine barn, og bare fordi du har penger er det ikke rett at disse sakl gi fra seg barnet sitt slik at du kan få et barn. Ja så å sende penger til disse landene vil hjelpe mange barn. Og til Kina problemet kan man gi penger til de organisajonene som jobber med holdninger hos mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.17

Her er det ikke bare snakk om hva landene blir enige om, men hva de biologiske foreldrene ønsker for sitt barn. Jeg forstår ikke hvorfor bioforeldre skulle ville velge bort en mor eller en far for sitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo fullstendig sprengt, Annie. "Sette barn inn i alle slags familier, for barn har jo alle rett på?" Her var det jo snakk om at homofile kan være gode foreldre, ikke snakk om hvilke rettigheter DE har. Det er snakk om hva som er best for barna, og det kan homofile være, på lik linje ned andre. Men de, som oss heterofile, må jo selvfølgelig godkjennes. Hva SKAL vi gjøre med den trangsynte tankegangen til fok som deg? Ta deg en pille og håp på det beste. Og ønsk deg høyere intelligenskvotient til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevennen min sin mamma er lesbisk. Fra han var liten har hun hatt en jente-kjæreste og de har hatt omsorgen for min bestevenn.

Han sier til meg at han kunne aldri byttet sine foreldre med noen i hele verden. Han har aldri hatt problemer med venner o.l med at mammaen hans er homofil.

 

Når det kommer til mobbing, blir barn og unge mobbet for de sykeste og rareste ting nå til dags. Homofili er ikke så "nytt" for oss lengre at folk sperrer opp øynene av tanken på to av samme kjønn som er sammen. Man kan bli mobbet for at man har stygt hår, man kan bli mobbet fordi man ikke vil gjøre det samme som de andre i gjengen gjør, man kan bli mobbet fordi man er fattig, for at mor eller far er alkoholiker eller rusmisbrukere osv osv. Listen er veeeldig lang når det kommer til hva man kan bli mobbet for, så det er ikke et så veldfig godt argument.

 

Hvis jeg hadde vært et av de barna, så ville jeg heller blitt adoptert av et homofilt par og hatt sjansen til å få et liv, enn å leve resten av livet mitt i fattigdom og sult.

Og hadde jeg gitt fra meg ungen min pga samme årsaker, så hadde jeg vært takknemmelig om det var et par (homofile eller heterofile) som kunne gitt barnet mitt en trygg og god oppvekst i stedet for at mitt barn skulle sultet hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...