Gå til innhold

Hei...klarsynt dame her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan gjerne spå noen her......pleier å være ganske treffsikker.....men seff ikke alltid........velger å være anonym,el så får så mange hendvendelser og det går bare over styr. Jeg velger å kunne styre spåingen selv.......Kjør på :)jeg har en veldig god dag i dag.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du se litt på oss. Jeg er født 281161 og prøver å bli gravid etter at vi mistet i juni i år. Lurer så på om det er noe i gjære snart. Tusen takk hilsen viny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du være snill å spå meg? Eg er født 24.10.68 og han05.01.69. Me har ein sammen på vel 2 år og ønsker en til. Har prøvd ett år nå uten å lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en positiv følelse og det er jo bra......men får dessverre ikke opp noe tid når det skjer....... lykke til og stå på videre ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jaggu blei det forvirring her.....Først kom det opp ei jente på deg,men neida så lurte det seg en gutt fram.......da er det ikke så lett å spå. Men kan bety at du da får en av hvert kjønn ganske tett på hverandre. . ......spådde ei venninne engang....da blei jeg usikker. først kom gutten men så lurte det seg ei jente fram gitt..Det visste seg at hun fikk 2 barn på kort tid, først gutt,så jente....:)

Har du ikke sett på U.l hva du venter altså???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tror du at du kan spå en mann som veldig gjerne vil bli pappa? Jeg er født 190561 og står på og håper vi klarer det. hilsen pikkolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) anonym:)

 

Jeg fikk sist tr 03.10.07, 12 dager over ikm, med såre bryst og negative tester.

 

Fødselsdato 020385

Han 230284

 

Vi har vert sammen i 8 år. Ser du barn på oss i den nermeste framtid? Kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) anonym:)

 

Jeg fikk sist tr 03.10.07, 12 dager over ikm, med såre bryst og negative tester.Vi har vert sammen i 8 år. Ser du barn på oss i den nermeste framtid? Kjønn?

 

Fødselsdato 020385

Han 230284

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kan du spå meg.

er gravid i uke 9 om to dager har fått termin 25.06.08 kan du se om det går bra og hvilket kjønn det er.

vi har en gutt somer født 18.11.05 fra før. selv er jeg født 05.01.76 min samboer er født 14.08.69.

venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Håååper du har lyst til å ta en kikk på oss også? Har to jenter fra før, født 29.05.01 og 05.11.04.

Jeg har lyst på en baby til, mens samboer ikke har så veldig lyst.. Men han hopper av i svingen, og av og til hopper han ikke av i svingen.. så han er ikke så redd for at jeg skal bli gravid, tror han er litt ambivalent ;)

Kan du se noen flere barn på oss, og evt tidspunkt og kjønn?

Artig om du tar deg tid til å se på dette.

 

Jeg er født: 18.11.75

Han er født: 04.02.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli spådd. Prøver å få til sistemann i flokken og er fryktelig spent på når dette skal skje. Kanskje jeg er gravid nå??

Får du fram kjønn også? ellers lurer jeg på om jeg kommer til å begynne på skole neste år og hvordan dette kommer til å bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...