Gå til innhold

Var vist litt for kjapp med å si at vi ikke får snø før i januar!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

For i dag kom årets første snø!! Fjelltoppene har fått et hvitt melisdryss og det er bare så fantastisk vakkert :-)

 

Snødde faktisk her og, men det la seg selvsagt ikke, men er et skikkelig vinterdrag i luften nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja og liker det ikkje hehe

meg og sara var ute på lekeplasse når det snødde:) i den altfor stor dressen hennes hihi.. hun var ikkje noe særlig happy nei.. så nå har besta sagt at hun skal spandere en i str 80 til hun hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var der snøen ble av ja. Ble i grunnen lovet snø her i dag, men den kom ikke. Så det var dere som tok den, hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Akt da, det er jo så fint når fjelltoppene har melisdryss på seg! Legger seg jo ikke på bakken her på leeeenge enda....

 

Men må innrømme at jeg elsker når snøen ligger på bakken jeg da, massemasse snø og høye brøytekanter...Men sånn blir det jo aldri i Bergen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også snø. Når vi bodde på sørlandet hadde vi vinter bestående av blaut slaps og speilblank is! (Det var jo selvfølgelig snø hele vinteren når jeg var liten da...) Så 10 minus og snø. ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig 10 minus og snø er helt fantastisk! På østlandet iallefall...10 minus i Bergen er bare så enormt kaldt, så her holder det mer en nok med 5 minus!! Men er veeeeeeldig sjeldent vi har minusgrader mer enn et par ganger i slengen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...