Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Noen som har erfaring med dette produktet? Vært veldig plaget med sopp under svangerskapet og Canesten har funket dårlig. Nå for tre dager siden tok jeg en stikkpille Pevaryl om kvelden (ok å bruke for gravide). I går og forrige dagen hadde jeg ikke noe utflod, men i dag tidlig kom det masse utflod. Blankt litt slimaktig og luktfritt (beklager detaljer...) Har ikke blitt sånn etter bruk av Canesten. Er dette vanlig etter å ha brukt Pevaryl? Er på overtid og ble litt i tvil om det er slimproppen eller fostervann dette? På en annen side så er vel slimproppen tykkere og iblandet litt blod og fostervann helt tyntflytende....? Veldig takknemlig for svar!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 det samme skjedde meg etter bruk av den der. fant ut at det måtte være restene etter pilla pluss litt utflod????...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Takk for svar Flere med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Husk at i et svangerskap er det helt naturlig å få mer utflod mot slutten uansett... Synes det høres ut som vanlig utflod jeg
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg har akkurat samme erfaring som deg. Har vært plaget med sopp gjennom svangerskapet og Canesten har vært som en vits å regne. Prøvde Pevaryl kombinasjonspakke og har vært bra en god stund nå! Akkurat samme erfaring som deg når det gjelder utfloden også. Slapp bare av, det er helt normalt :-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke måtte "stikke" inn noe, bare smøre rundt åpning og der det klødde... Hva er det i pevaryl som ikke er i canesten da?? lurer veldig, for nå klør jeg meg snart til blods
*Vetlis* Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Det er vel ikke helt riktig at man ikke kan putte "noe" oppi? Er bare det at man ikke skal bruke innføringshylsen som følger med vagitorene. Men man kan fint ta de oppi med fingeren. Synes foresten ikke at det er en dritt som hjelper mot sopp i det hele tatt :-( DET KLØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 brukte det for 2 dager siden, kom en del slim og pillerester her også! Synes det har hjulpet noe, men føler det klør fordi det er tørt og klamt....ikke pga sopp! Har prøvd meg på smøre med krem, men det har ikke hjulpet no særlig....hjelper å gå rundt uten truse..men ikke særlig fristende:P Du får bare ikke bruke sånn stav til å føre inn pilla men du får lov å bruke fingrene ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå