Plupp Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg foreslår at vi tar en trilletur på torsdag, akkurat som forrige torsdag. Hva syns dere? Det blir tydligvis fint vær :-)
En prins til :0) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Denne gangen skal jeg komme... Har dukket opp ting i siste liten hver gang i de siste gangene. Blir min første trilletur da...
minamo Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, vi måtte dra til doktoren forige torsdag, da lille trille hadde blitt hes i halsen:) vi prøver igjen torsdag 1.nov Pleier vanligvis å trille mye i botanisk hage, men det blir våres første dib treff:) når er det vi møtes?
Pjokkenogmamma Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Deilig med en trilletur! Jeg er med. Håper det er mulighet for en liten kaffe påæ turen, da. Mammas bensin er koffein..... ;0)
mother to be :) Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 En kaffe på veien må vi jo klare å få til:) Det er i alle fall jeg for! For de som vil ta følge til botanisk, så skal jeg og Jenny møtes på sydøst og slå følge derfra... Så det er bare å dukke opp der kl 12 for de som vil.
tre små luringer Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Hei kan desverre ikke komme i morgen, må til tannlegen og fjerne en visdomstann.... auau!!! dere må ha en fin tur!
mother to be :) Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Det dukket opp noe i siste liten, så kan ikke komme alikevel i morgen. Kos dere på tur! Hvis dere avtaler nytt treff for neste uke, kan dere lufte ideen om å ta en annen dag en torsdag neste uke? F.eks onsdag?
Plupp Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2007 Så hvordan blir det? Skal vi møtes kl 12 ved südøst? eller vil dere møtes ved Botaniske hage?
En prins til :0) Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis jeg skal være med i morgen kan jeg ikke være med på trilleturen. Bekkenet krangler litt akkurat nå... Kan vi ta en liten tur på kafe først? Hadde vært koselig :0) Eller kanskje dere kan si sånn cirka når dere tenkte å stoppe opp litt? Mitt mob nr 41 92 20 41.
minamo Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Hei, Hadde helt glemt at jeg skulle møte i morra kl ett. Kan derfor ikke komme, men ønsker dere andre en fin tur!!! Håper på at d klaffer for oss neste gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå