Gå til innhold

Torsdagstur i Botaniske for "Septembermammaene"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foreslår at vi tar en trilletur på torsdag, akkurat som forrige torsdag. Hva syns dere? Det blir tydligvis fint vær :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen skal jeg komme... Har dukket opp ting i siste liten hver gang i de siste gangene. Blir min første trilletur da...

Skrevet

Hei,

vi måtte dra til doktoren forige torsdag, da lille trille hadde blitt hes i halsen:)

vi prøver igjen torsdag 1.nov

Pleier vanligvis å trille mye i botanisk hage, men det blir våres første dib treff:)

når er det vi møtes?

Skrevet

Deilig med en trilletur! Jeg er med. Håper det er mulighet for en liten kaffe påæ turen, da. Mammas bensin er koffein..... ;0)

Skrevet

En kaffe på veien må vi jo klare å få til:) Det er i alle fall jeg for! For de som vil ta følge til botanisk, så skal jeg og Jenny møtes på sydøst og slå følge derfra... Så det er bare å dukke opp der kl 12 for de som vil.

Skrevet

Hei kan desverre ikke komme i morgen, må til tannlegen og fjerne en visdomstann.... auau!!! dere må ha en fin tur!

Skrevet

Det dukket opp noe i siste liten, så kan ikke komme alikevel i morgen. Kos dere på tur! Hvis dere avtaler nytt treff for neste uke, kan dere lufte ideen om å ta en annen dag en torsdag neste uke? F.eks onsdag?

Skrevet

Så hvordan blir det? Skal vi møtes kl 12 ved südøst? eller vil dere møtes ved Botaniske hage?

Skrevet

Hvis jeg skal være med i morgen kan jeg ikke være med på trilleturen. Bekkenet krangler litt akkurat nå... Kan vi ta en liten tur på kafe først? Hadde vært koselig :0) Eller kanskje dere kan si sånn cirka når dere tenkte å stoppe opp litt? Mitt mob nr 41 92 20 41.

Skrevet

Hei,

Hadde helt glemt at jeg skulle møte i morra kl ett. Kan derfor ikke komme, men ønsker dere andre en fin tur!!! Håper på at d klaffer for oss neste gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...