Gå til innhold

November: Noen som har oppskrift på kake som barna kan spise på 1årsdagen sin?


Kose-KU

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hun ikke smakt på kake ennå...??

 

Jeg skal lage en egen liten bløtkake til lillegutts 1 års dag, og den skal han få spise akkurat som han vil :o) Det er så morsomt å se de små spiser bløtkake på "sin egen" måte. Gleder meg :o)

 

Vil tro du kan lage hvem som helst kake, småtasser elsker som regel alt som er søtt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liker ikke bøltkake i det hele tatt, det er få kaker han synes er gode. Her kommer han til å få favoritten- mørk sjokoladekake. Ostekake og gulrotkake går også ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har ikke smakt noe særlig kake enda. Bare baby-kjeks, og en veldig liten bit ostekake forresten. Har vært litt redd for å gi henne mat med mye melk og egg i fordi jeg er redd for at hun skal utvikle allergi pga mye allergi i familien. Og ellers har vi et veldig sunt kosthold med lite sukker osv. Men på bursdagen skal hun selvfølgelig få kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en egen liten muffins? De er jo så gode de ferdigpakkene som man bare tilsetter egg og olje:):). Så kan du jo pynte med krem på toppen hvis babyen din liker det, eller melis med fargestrø!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt en del på hva jeg ksal lage til min gutts 1årsdag og har kommet frem til at jeg vil lage en bløtkake og ha banan og/eller pære som fyll, det er jo søte og gode smaker.

 

Han har ikke smakt kake før, men da skal han få et lite stykke og en skje og så ser vi hva som skjer hehe. Skal ha kameraet klart, det er sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å gi ham en muffins med krem eller glasur, vet ikke enda . Og ett lys på da selvfølgelig :=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie skal også få sin egen lille bløtekake som hun skal få gjøre det hun vil med:p hehe det blir spennede å se..

 

på barnebursdagen skal jeg servere: prinsesse kake, hjemmelagede is..(fryst fruktpure i slike "is-pinner" hvis dere skjønner), boller og mye god oppskjært frukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til barnehagen tar vi med små rosa og blå rosinboller og eksotisk frukt. Hjemme blir det kake til de voksne og hjemmelaget is (fryser frukt smoothie) og kanskje boller e.l. til barna. Snuppa har smakt sukkerting noen ganger- er faktisk ikke noen stor fan og det kommer rett ut.Jeg har ikke tengt å oppmuntre til det ettersom jeg selv er sukkeravhengig.

 

Hvorfor er emilie tom i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage sjokoladekake formet som 1-tall.. Også skal jeg lage gele-tog , enkelt og greit =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...