Xzux Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 tran og glass utover hele badet.......................ååååååååååååååååååååhhhhhhhhh!!!!!!!!!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 åh, ikke en riktig så god start på dagen da.. hehe.
* 5 om dagen * Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 å, ikke moro asså... vet du hva jeg pleier å gjøre om det skjer sånne ting...hehe... står å kikker litt, går ut, lukker døra...og tar det litt senere...når jeg har fordøyd situasjonen....om ikke det er 1 1/2 liter melk utover kjøkkenet da...hehe...det må taes med en gang....
Xzux Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Nei trodde jeg skulle eksplodere der jeg sto.. Dreiv om skifta bæsje bleie, og var kjempe sulten, det rumla i magen, i tilegg må jeg vaske hele huset i dag for det er så rotette og svart her... så kom jo den teite tranflaska på toppen da.... telte til ti, skifta bleia og gikk ut og spiste.... får ta det etterpå.....................:/ blææ
Innihampen Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 åååhhh!Herregud jeg syns så synd på deg, jeg hadde klikka totalt,lukka døra og fortrengt det til mannen min kom hjem...hehe!Neida, men det kommer sikkert til å lukte tran en god stund tenker jeg:.
Xzux Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2007 ja nå er det vertfall tørka over og glassprøta er vekk.... må vell skrubbe å vaske i hele dag da............. huff så mye ekstra arbeid........ :(
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Hva i all verden har du med tranflaska på badet for da? For at det ikke skal bli så mye søl ? hihi.. sorry, men syntes jo det var litt komisk ;-)
Xzux Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg pleier og gi gutten min trana på badet når han ikke har klær på seg så jeg ikke skal søle på klærne hans... så kan jeg ikke sette den vedsiden av stelebordet for da kan han nå den, så jeg satte den med vasken, veit ikke helt hvordan jeg klarte og velte den jeg men.... hmf..:/
Gjest irismor Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Ta zalo på en våt klut og tørk over gulvet. For har du fliser på gulvet så blir det såpeglatt med litt tran over. Ikke kjekt å skli i...
Innihampen Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Er vel ikke rart å ha tranflaska på badet, jeg gjør også på samme måte som deg snuppiz. hvor gammel er barnet ditt? Jenta mi er 2,5 mnd og har endelig begynt å like tranen nå, vi gir det med sprøyte. Når jeg begynner med grøt skal jeg begynne å gi det med skje likt som hun får grøt.
Xzux Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2007 Ja vi har fliser, har fått vaska nå men det lukter enda......:/ Min gutt er 6 mnd, i går faktisk:) Jeg også prøvde og gi det både før og midt i grøtmåltidet, men da ødela jeg hele måltidet for han, satt bare og smatta og hadde ikke særlig lyst på grøt etterpå.... :s Men min liker ikke tranen da..hehe, får det sureste utrykket:) Men går sikkert bedre for deg vist hun liker det:)
Mor di! Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, typisk at sånnt skjer når det passer minst-er veldig flink til å gjøre slike ting jeg også i forbifarten, og kjenner godt til frustrasjonen...hehe... fått det opp nå da rekner jeg med. Tran på varmt baderomsgulv er vel ikke den beste kombinasjonen... =)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 oi og den lukta da på varmt badegulv. Grøss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå