Gå til innhold

Vil være hjemme med Mari eg


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Syns det er fælt og måtte reise fra ho enda det er pappan som er med ho på dagtid..

Eg må gå på jobbsøker kurs via Nav siden eg står som arbeissøker.. Dei mener eg og andre må komme oss ut i jobb... Det fine er at vi er hele 4 andre som har barn rundt året også.. Så må nok innrømme at det ikkje bare er her det er brukt som en utsetting av permisjon..

Men men... Mari sover når eg reiser og eg er ikkje hjemme før hallv 5.. Da er det ikkje mye tid før ho skal legge seg.. Føler meg deppa eg som må være så mye borte.. 2 uker til vare kurset og eg har ikkje mye lyst altså til å gå der..

Skal jammen vri hodet godt for å finne en måte og være hjemme på.. Eg passer ikkje til å være så mye borte fra ho har eg funnet ut..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke noe gilt når det er slik. 2 uker går jo fort da.

 

Det ringte faktisk en til meg og lurte på om jeg ville stå som aktiv arbeidssøkende. Jeg takket høfflig nei, og han ble mildt sagt overasket. Jeg sa jeg hadde to små hjemme og hadde ikke planer om å jobbe. Det forsto han faktisk nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan eg godt forstå du vil...

Vi skal jammen ofre mye for at ein av oss kan være hjemme med Mari altså..

Denne uken her gjekk seint i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen nå Tone!!

 

Skjønner godt at du heller vil være hjemme med Mari....Kan du forandre status hos Nav til hjemmeværende for en periode kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...