Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er den kokt?? kan vi spise dette som pålegg??? Savner kjøttpålegg nå...er så glad i salte pølser og roastbiff..... sukk....
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Den er ikke kokt tror jeg. Kan spise den som pålegg. Også veldig godt stekt til middag med potetmos =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 D har jeg og lurt på.. jeg har spist d, men ble usikker i etterkant, men hvis den ikke er kokt bør vi vel ikke gjøre d da.. for d skal jo enten være stekt eller kokt...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Pleier å spise det på skiva med ost på. NAM
*Mamma-i-Mars* Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 eneste jordmora sa til meg at jeg ikke skulle ete var SUSHI... spiser alt annet.....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Kjære jenter!!! Vi bor i Norge, et STRENGT land med masse regler i forhold til mat osv!! Spis alt du vil, unngå rå mat!!! (Dette sa jordmoren min)
yvve73 Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Alle typer pølse er jo kokt( hvordan skal de ellers henge sammen når du tar av skinnet?), også falukorv. Og man kan faktisk spise Sushi i Norge. Leste noe på matportalen om at all Sushi-fisk i Norge skal være fryst først......
MadamMim Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Man kan sikkert spise det meste av maten vi har i Norge, så mener ikke å skape noe hysteri her - men da jeg gikk på skolen lærte vi at det var noen typer bakterier som ikke døde av å bli fryst ned. De "gikk i dvale", og våknet til live igjen når maten ble tint opp. Derfor, hvis man skal være pinlig nøye på det, så skal all mat være gjennom-kokt eller -stekt for at det skal være helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå