Gå til innhold

Da har vi vært på foreldremøte i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Og jeg ble valgt til FAU representant....Eller valgt og valgt, jeg sa at jeg ville og det var helt i orden for de andre.

Noen som vet hva jeg har begitt meg ut på?

Ellers var foreldremøte veldig greit, fikk god informasjon og det var godt oppmøte. :-)

Fortsetter under...

Hos oss ble det musestille da det spørsmålet kom... men det var en som meldte seg frivillig.

Arrangere juletrefesten var visst den største oppgaven her. Dvs. fordele oppgavene videre til andre foreldre...:) Ellers vet jeg de skal gå igjennom årsplanen og komme med innspill til styrer.

Heisann, har vore FAU representant både i barnehage og skule. Hjå oss er det FAU representantene som er med å arrangerer aktiviteter i barnehagen (juleavslutning, sommeravslutning etc) , hjelper til med 17 mai arrangement, samt kaller inn til dugnad. Vi er totalt 6 representanter i barnehagen og fordeler oppgavene i mellom oss. Noen er og med i SU, som er samarbeidsutvalget mellom foreldre og barnehage. Eg synes det er kjempe interessant å vera med i det. Ein blir kjent med andre foreldre, samt dei ansatte i barnehagen og så synes eg det er viktig å engasjere seg i barna sin kvardag. Gled deg til jobben, det trenger ikkje vera mykje arbeid, men er kjekt.

Sitter nå som leder av Fau på andre året..(rep i Fau på 3 året) Synes det er en hyggelig jobb.. blir kjent med bh på en litt annerledes måte..

Hovedoppgavene er ulike arrangementer, samt en kontakt som er mellomledd mellom foreldrene og de ansatte i bh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...