Gå til innhold

så perfekt och så elsked,varfør måtte han lämna oss,de er så grusomt...


Gjest Emelie Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Emelie Hansen

jag fødde min perfekta og underbart vackra søn, 5 oktober kl 07.10

 

varfør måtte han lämna oss kvar här, smertan er så grusomt vond,

og han var så otroligt fin och myk och perfekt,han er så elskad av så många men enda måtte han lämna oss...

 

om det nu finns någon gud eller vad.. varfør gør han noe så grusomt, alt er ødelagt i mig, mitt hjerte er helt knust och hela jag er helt tom det finns inget som kan gøra mig hel igen...VARFØR???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor? Nei si det. Det har gått et halvt år siden jeg mistet min perfekte gutt og jeg har fremdeles ingen svar å gi deg! Eneste jeg kan si er at det er fullstendig meningsløst!!!! Det finnes ingen grunn, det er bare grusomt trist!! Masse trøsteklemmer til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får man aldri svar på, hvorfor man mister barna sine... Det er like meningsløst og ubegripelig hver gang dette skjer...

 

Vil anbefale dere englesiden, et nettsted for oss som har mistet barn. Der får man så mye støtte av andre som har mistet, som vet hva dere går gjennom...

www.englesiden.com

 

Mange klemmer fra englemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renner en tåre nedover kinnet mitt her for er så grusomt å lese om andre som må gjennom det samme jeg har gått gjennom. Ingen grunn i verden gir deg din vakre gutt tilbake. Jeg mistet selv jenta mi 3. aug i år og ting går litt bedre, men savnet er der og gråten ikke langt unna. Ville egentlig bare skrive å si at tenker masse på deg og vet så altfor gått åssen du føler deg akkurat nå. Verden føles bare helt meningsløs, grusom og urettferdig, men tro meg når jeg sier at med tid vil du kunne klare å leve med tapet og ta vare på de gode minnene du har av din nydelige sønn. Sender deg en monsterklem og masse varme tanker i en tung tid. Har du lyst til å prate så send en privatmelding.

 

Varme tanker og klemmer fra Nupsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emelie Hansen

tack for alla deres svar det hjelper litt å vite at man ikke er alene,men man vil ju ikke at noen ska behøva gå igennom en sånn her situation,men at man kan finna trøst hos varandra er veldigt fint,tack for era svar lei meg for er skull massor av klem emelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...