Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Er i uke 36 og har spist dopapir i 14 dager!!!! Flere meter om dagen!!!!Klarer ikke å stoppe!!! Synes det er forferdelig pinlig!!!!Tror dere at det kan være farlig?Tenker på bleking og sånn....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 tror egentlig ikke det er farlig hehe... klarer du å gå på do å ha avføring når du spiser dette? har aldrig hørt om noen som har spist dopapir før men det var for ikke så lenge siden en som skrev at hun hadde slysst å spise såpe (husker ikke hvilken såpe det var) og hun smakte på den hehe... man gjør mye rart når man er gravid hehe,jeg for min del kunne godt drukket bensin haha
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har faktisk slikka på kjellerveggen... i sommer da det var supervarmt, og jeg ble hekta på kald murlukt... haha, følte meg passe gæern da!
Mamma TB Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 dere har sikkert lest dette før for jeg fortalte min historie tidligere....har ikke dilla på noe å spise men er hekta på zalo!ødelegger hendene min omtrent jeg blir trolig urolig i kropppen dersom jeg ikke får vaska hendnene og skrubba benken ellle alt som kan skummes og vaskes reint med zalo!des mer jeg gjør d des mer må jeg fortsette!!!er stort forbruk av zalo her hjemme!!!d irriterer sjikkelig!
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 spøker du?????????? ha-ha...
-Lane- Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Hei. Jeg har også dilla på dopapir. Det er nydelig! Jeg spiser også meter per dag, men prøver å begrense meg.. Er redd det er farlig jeg også. Tok det opp med jordmor på forrige kontroll og ho sa jeg bare skulle slappe av (så lenge jeg ikke spiste en hel dorull hver dag). Ho sa at jeg antakeligvis hadde mangel på noe siden jeg hadde denne rare lysten.. Folk spiser mye rart. Noen andre hadde spist småstein sa ho..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Så godt å høre at vi er flere! Tro hva i all verden det er som mangler som gjør at man får så mange merkelige lyster?????? Får håpe det går over snart!!! :):) HI
-Lane- Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jada,det går nok over. Kan ikke tenke meg at jeg blir en dopapir-spiser resten av livet.. Jeg hadde ingen "diller" forrige svangerskap så jeg synes det er litt rart. Jeg må også stikke hode inn i badstua vår og ta noen skikkelige magedrag der inne om dagen. Synes det lukter sååå godt. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå