Gå til innhold

Noen fra Bærum her?


Lykken_er_stor! Fødte 14.02.08

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg venter en gutt 20 februar, skal føde på Bærum sykehus. Er det noen andre fra Bærum her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan det jo faktisk hende at vi møtes på sykehuset eller havner i samme barselgruppe :)

Jeg bor på Gjettum og går til jordmor på Sandvika helsestasjon. Vurderer å ta et fødselsforberedende kurs enten i regi av helsestasjonen eller Bærum sykehus, men det er vel ikke aktuelt å gjøre dette før i des eller jan.

 

Ellers tenker jeg å begynne på yoga for gravide i Asker.

 

Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Formen min har vært helt super. Ikke noe problem. Har begynt å slite litt med hodepine nå, men vet ikke om det er graviditeten eller noe annet...

 

Jeg har sendt inn forespørsel/innemelding på fødselsforberedene kurs på Bærum Sykehus (som jeg fikk på UL). Regner heller ikke med å ta kurs før tidligs desember. Får vel tilsendt oversikt over timer og innbetaling snart.

 

Jeg vet ikke om det blir gutt eller jente, da nurket lå med bena i kors på ordinær ul. Ønsker derfor å ta en 3D på Majorstuaklinikken 29. oktober. Dette er vår første så det spiller egentlig ingen rolle, bare veeeldig nysgjerrige:)

 

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Jeg bor også på Gjettum. Termin litt før dere (5. februar- jente). Jeg tror ikke vi skal på kurs denne gang. Har dere lyst å treffes en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at det er flere i nærheten! Det hadde vært veldig hyggelig å møtes. Jeg kan også stort sett hver kveld, men begynner på Yoga på torsdager nå. Er 50% sykemeldt så kan noen dager i uken også. Men formen er variabel så lager de fleste avtaler med et lite forbehold :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med onsdag neste uke, kl 18:00 Peppes Pizza på Sandvika storsenter?

 

Nå er jo også Jordmødrene ferdig på TV onsdager...

Jeg kan bestille bord i mitt navn. Heter forresten Marit Ruud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

formen min er fin i dag så da gleder jeg meg til å treffe dere på peppes i kveld kl 18.

 

Gunn-Eva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :-)

Etter et tips om nettstedet så tok jeg en kikk. Jeg bor i Bærum (Høvik) og venter ei lita tulle 1.feb. Kjenner ikke en sjel i hele Bærum som venter barn, derfor jeg tok turen innom for å lete opp likesinnede *hehe*

Hilsen Ellen (75)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg flyttet til Bærum i april, så kjenner ikke så mange (gravide) på denne kanten jeg heller:) Hadde vært hyggelig og hatt noen å trille med til neste år. Vi er tre som har møttes en gang, men håper vi kan gjenta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det var kjempekoselig forrige uke. Kanskje vi kan utforske den nye delen av storsenteret neste gang--- er det ikke en Peppes der også (hihi). Veldig kult også om vi blir flere som treffes.

(Dessuten så kom det endelig en liten gave i postkassa mi neste dag. Så det må bety at registreringen på babyverden har vært vellykket.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi foreløpig 4 som kan/vil treffes. Koselig :)

Jeg har lyst til å teste ut Bølgen og Moi sin Food garage i nær fremtid (også i den nye delen av Sandvika Storsenter), kanskje dere vil være med?

 

Tirsdag 6 november feks?

 

Meho: Jeg tror jeg fant ut litt mer om hvorfor vi ikke har mottatt en pakke fra Libero klubben, de sender visst ut et gavekort når du har 2 mnd igjen til termin. Kortet kan du ta med til en Lindex butikk og få pakken der.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg flytter fra skedsmo til Sætre 1 desember, men siden jeg har bodd flere år på Høvik og familien er fra Bærum har jeg valg å føde på B sykehus.

 

Har termin 20 februar. Er gjerne med på et treff en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hadde glemt at 6 nov må jeg være hjemme og passe stesønnen min...

 

Kan dere mandag 5 november i stedet?

Passer 17, 17.30 eller 18 best?

 

Bare koselig om flere blir med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...