Gå til innhold

har noen noen gang testet neg dagen før ikm og vært gravid?


Gjest

Anbefalte innlegg

hei, jeg tror jeg snart blir gal:-) har noen noen gang testet neg dagen før ikm og vært gravid? har mistet 3 ganger og vil såat den sitter denne gang..testet i mårres og var neg, men der stikker fælt i brystene og har tykk utflod og stikker i siden..noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang testet jeg 3 dager før ikm, og testen ble positiv. Veeeeldig svak strek da...

 

Lykke til:) Håper spiren sitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det stikker i sida mi oxo, er jo ett tegn det da:)

hmm..altså mange tester ikke positivt før opp til en uke etter den dagen de skulle hatt mensen..

Lykke, lykke til!!!klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

jeg hadde siste mens helt i slutten av juli/beg av august.. Og jeg har testa negativt hver eneste gang, helt til det brått var positivt her om dagen.. Har hatt litt uregelmessige sykluser, så er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men er muligens 9 uker... Så tror nok det kan variere ganske mye fra person til person når man teste positivt...

 

litt rotete det her, men, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg testa neg. på IKM. fikk ikke positiv test før 4 dager etter IKM. Men det stikker i siden min også.. er nå 5 uker på vei:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:-) har vært gravid 3 ganger og mistet alle pga hjerteformet livmor..har fått operert skilleveggen bort og føler så sterkt at jeg er, men kan jo selvsagt være mensen spiller meg et "puss", men er godt og håpe litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har ikke fårr tr enda, men tørr ikke ta testen igjen..tror jeg venter til morgen urinen:-) om jeg da ikke har fått den...tusen takk for svar, håper jeg er inne her snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble aldri positiv denne syklusen, men jeg ble gravid likevel. Tok lang tid før positiv graviditetstest.

 

Den spente i uke 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror jeg er gravid då, fikk svaaaaaaak, i dag, med cb..e vel da? men den var veldig svak , svakest oppe på streken og mer synlig nede..men jeg så jo en strek? hehe dette er vanskelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...