Gå til innhold

Trønder julitråden:0)


 boble <3

Anbefalte innlegg

Siden vi er så aktive tenkte jeg vi kunne ha en sammle tråd her...Sånn at alle trønder jentene er oppdattert på hva vi finner på, uten å måtte sende medlinger til alle( vi begynner å bli mange i klubben:0))

 

Foreløbige planer:

 

Babykino i morra ( Waitress) Kl13, vi er noen som møtes på kinoen ca 12:30

 

Cafetreff på mandag kl 11:00 på det lune redet

 

Julebord 17. November

 

Gleder masse til all jeg! Ha en fiiiin dag alle store og små.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

 

Ang mandag...er det ikke noe annet vi kan finne på? trille tur i det forhåpentligvis fine høstværet? dere som er kjent i området, er det ikke noen steder i skogen man kan trille og evt komme fram til ei hytte eller noe? kunne jo være koselig å gjøre noe annet og komme seg ut litt! men, er bare et forslag! stiller selvfølgelig på kafe også hvis det er det folk vil!;) kaffe,kake og sladring slår jo aldri feil!;)

 

Klem til alle fra meg og Julie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann damer.

 

jeg å emilie kommer på mandag... bare si ifra hvis det blir endringer på hvor vi ska....

 

glede mæ masse.....;=)

 

fra d ene t d andre... lille emilie tar ikke flaska..... d ble litt værre når jeg skulle bort en kveild,.... kvelden ble kort for å si d sånn. måtte hjem til hun som hyl skrek, i pappas hender...

 

snakkes på mandagen;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Even og jeg skal på time hos en fysioterapeut på vår nye helsestasjon mandag som kommer. Og mandagen som var, var vi på "nytilflytt"-time der. Litt kjipt å gå glipp av to mandager på rad... :-( Men men.. Vi kommer sterkere tilbake.

 

Ellers så er det et evig styr for tiden. Vi skal jo som tidligere nevnt flytte. Min kjære har stått på som en helt og pusset opp masse de tre ukene som har gått siden vi overtok huset. Jeg har stort sett vært alene med Even dagen lang. Nå har vi begynt med flyttestyret. Flyttet over en del i går kveld. Tre kompiser av min kjære var og hjalp til. Jeg satt vel stort sett og ammet og stelte litjen som var våken hele tiden. Føler det er litt frustrerende at jeg ikke får til å hjelpe til mer med selve flyttingen enn jeg gjør. Vet at det er jo mye hjelp i at jeg tar litjen, men lell.. Hadde liksom likt å få tatt del i flyttingen, fått litt kontroll over ting og tang. Nå føler jeg at alt bare er kaotisk. Usj.. For et styr! Lov meg at dere andre aldri finner på å pusse opp og flytte når dere har en liten baby dere skal ta dere av! Bare pes. Ikke ser jeg noe til min kjære for tiden heller. Når Even endelig har sovnet i halv ti-tiden, så kommer min kjære hjem og da sitter begge to som et slakt og er helt utslitte. Så da blir det bare til at vi også går og legger oss.

Skal jha barnedåp sist søndagen i måneden her også. Synes det også er litt pes, siden det er så mye annet for tiden. Jeje... Nei, måtte bare få blåst ut litt nå.

 

Hilsen klagepetra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

På mandag skal jeg til tannlegen å svi av en liten 3000-lapp!

Så dere får kose dere uten oss.

 

Til deg Sommer-barn: Var i dag og gikk langs Nidelva, helt praktfult i det nyderlige høstværet. Anbefales!

Lite hytter å ende opp på, men er mange cafèer på Bakklandet :)

De er ikke så barnevogn-vennlige de da.. Ellers er det jo mange i byen, cafèer altså.

Forresten en god idè å gå tur, kanskje en liten piknik hvis det er varmt nok..

Noen hytter rundt omkring Trondheim også, men de fleste er i høyden, voldsom legg-trening med vogn..!

Kan ikke skryte med at jeg er stamgjest på noen av dem.. :(

 

Uansett hva dere gjør får dere kose dere!

 

Klem fra oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en trøste klem til trønder m julinurk!!! Du er da ikke noen klagepæte... Forstår det blir mye for dere og at du blir sliten, jeg er ofte sliten uten flytting jeg... Men dere er snart i mål nå og da får dere nok en kjempe fin høst i nytt hus;0)

 

Ang. mandag hadde vært topp med tur sommer-barn. Er jo noen hytter rundt omkring jeg har vært mest på rønningen i bynesmarka. Går fint å trille opp dit, tror det går sti fra granåsen så det kunne vært et alternativ? De har noen utrolig kanelboller der oppe iallefall ( litt usikker om de har åpent på hverdager, men det finner jeg ut om det er int. for tur) Ellers har jeg vært på Essenstad hytta går fint å komme opp dit med vogn også.

Begge disse hyttene ligger litt i høyden, men det er velfin trening???

 

Jeg og Mali er med på det som det er mest int. for.( men har VEEEEELDIG lyst på tur;0))

 

God helg! Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiåhopp:-D

 

Tur høres veldig flott ut, håper været er med oss! Jeg legger inn forsalg om Elgsethhytta, en times spasertur, flotte brede stier som egner seg godt for barnevogn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu igjen!

 

Nettopp vært på rønningen hytte jeg nå, de har stengt på hverdager så liten vits å gå dit. Elgsethhytta høres bra ut, hvordan kommer man seg dit? Utrolig deilig å gå tur altså:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er flere som vil ut på tur!!:):) jippi!! og er det ikke knallvær gjør jo ikke det noe..."det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær"!hehe...men Elgsethytta høres jo supert ut da! Hvor og når skal vi møtes da?

Trønder m/julinurk: du har all grunn til å være sliten og lei! tror ikke det forventes at du skal bidra mer i fht til flyttinga, du tar deg jo tross alt av Even! Snart er dere ferdige og dere kan kose dere i nytt hus og dere kan komme på treff igjen!;)

Gleder meg til mandag og håper det blir tur på oss!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Første gangen jeg skriver et innlegg her - et hurra for meg!!!

En tur i frisk luft høres fristende ut, kjempebra forslag!

Har sjekket litt opp angående åpningstider, her er en link: http://www.skiklubben.no/hyttene_index.html

Ser desverre ut som om de fleste er stengt på mandag, hvis ikke det er noen spesielle åpningstider nå som det er høstferie da?

Men Skistua åpnet jo i går etter rehabilitering, og de har åpent fra 11 til 15 i morgen. http://www.skistua.no/

Kommer jo oss dit med vogn fra Lian for eksempel..

Klem fra meg og Ylva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte jo at det måtte gå galt når jeg endelig prøver meg på å skrive innlegg.. Det havnet jo på helt feil plass! hehe.. Skriver det derfor en gang til jeg, er vel et poeng at de nyeste innleggene skal komme sist!!!

 

En tur i frisk luft høres fristende ut, kjempebra forslag!

Har sjekket litt opp angående åpningstider, her er en link: http://www.skiklubben.no/hyttene_index.html

Ser desverre ut som om de fleste er stengt på mandag, hvis ikke det er noen spesielle åpningstider nå som det er høstferie da?

Men Skistua åpnet jo i går etter rehabilitering, og de har åpent fra 11 til 15 i morgen. http://www.skistua.no/

Kommer jo oss dit med vogn fra Lian for eksempel..

Klem fra meg og Ylva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ijæn.... lur litt på kor vi ska, å når??? e me på tur vi å.. godt med frisk luft;=)

 

vi glede oss vi. uansett ka d bli;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager.. vi e da ikke anonym.....hehe. sommle litt...

 

men næste mandag:15 okt::: kjæm dokk t rissa da damer... vi har barnedåp på søndag så vi har masse kaker.. vil jeg tro)

 

tror d blir koslig... dere kan ta båt, ferge, buss. men d kan vi snakke om på mandagen....

 

 

snakkes store å små!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma til lille Ylva: Så lurt å sjekke på nett da!var ikke så lur jeg...;) men ja, ser jo ut som det er stengt rundt omkring ja...står jo ikke noe om åpningstider i forbindelse med høstferie...men skihytta går jo an da! jeg vet ikke noe om hvor langt det er dit, eller hvor Lian er for den del...men går vel alltids å finne ut!:) er regn i lufta i dag, og meldt det samme i morgen...men skal vi være tøffinger og satse på tur likevel?:)

 

Linn Jeanette: hadde vært koselig å komme på besøk til rissa og kakespising, så vi får snakkes mer om det i morgen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skistua høres bra ut:0) Litt regn gjør ingen værdens ting for meg... Kler bare på meg og Mali masse klær så er vi klare for tur. Ikke helt sikker på hvordan vi kommer oss til Lian men det går trikk fra byen iallefall.

 

Linn jeanette: Vi kommer gjerne til Rissa, gøy med litt forandring:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt regn gjør ingenting for meg heller...men fytti for et vær det er ute akkurat nå!! ...også må vi vel kanskje legge en plan nå og sende melding til hele gruppa, siden det bare er noen får som har skrevet her inne!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man først bosatt seg i trøndelag må man tåle noen regndråper..!

 

Angående turforslaget jeg kom med så må man regne med litt stigning opp til Skistua, den ligger jo ganske høyt oppe i Bymarka. Dessuten vet jeg jo ikke hvor lang tur folk hadde sett for seg, men denne turen tar kanskje 1 - 1 1/2 time hver vei.. Da er det ekstra godt med en kopp kakao og nystekte boller når vi kommer frem!!! Gleder meg!

 

Hvor og når skal vi møtes? Lian Restaurant er kanskje best for de som kjører bil, dessuten er det rett ved endestasjonen for trikken..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og emilie kommer til trondheim i morra til kl 11.

 

samboer skal kjøre meg... han hadde noen småting å fikse i byen.

d høres ut som d blir en lang dag, hvis d tar 1.5 time hver vei.....

 

håper på svar om hvor å når vi skal møtes,....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj er det så langt oppe? Bussen min stopper på stavset sentret, blir kanskje litt vel lang tid for lille tupp i vognen...what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jammen ikke helt hva man skulle gjøre jeg...hadde jo vært kjempekoselig med tur, men må jo innrømme at med det været som har vært i ettermiddag/kveld så frister det ikke sååå...litt regn er greit, men sur vind og massemasse regn er jo noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi si at vi møtes på det lune rede likevell???

så kan vi heller planlegge litt da hvor vi kan ta turen. en annen mandag evt.... bare et forslag!!!! ;=) vi er med på tur hvis de fleste vill d.. mn er enig at det blir litt lenge i vogn å det er jo bare meldt styggvær hele uka!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snakke om noe HEEELT annet..

Ettersom jeg skal til tannlegen og verken på tur eller det lune rede i morgen.

 

I går var jeg og tre andre damer på kino på 21.00 forestillng, og etterpå gikk vi å tok oss en øl. Å det var så deili at dere aner ikke! Gullet hjemme la jeg før jeg dro ut, og hun sov hele tiden da jeg var ute (og sover natten gjennom hver natt). Satt ute med ølen min å så på de andre som skulle på byen, begynte å glede meg veldig til den 17.November, det skalø bli så morsomt!! Tror det kan bli en billig tur, for jeg merket den ene ølen ganske godt, tross alt ett år siden sist!!

 

Thia: Så "Tatt av kvinnen", og den må du bare se. Ble positivt overrasket, trodde ikke den var så bra egentlig, men det var den!

 

Kos dere i morgen uansett hva dere finner på ;)

 

PS: På onsdag er det "Sicko" på babykino, noen som er interessert? Jeg er med hvis noen andre vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for DLR i morgen jeg og,så kan vi planlegge tur en annen gang.

 

Mamma22: det hørtes gøy og deilig ut med jente kveld. Skulle gjerne blitt med på kino på onsdag men det er den" store"konsert dagen, skal dra bort kl 17så tror det blir litt mye med kino i tilegg. Masse lykke tili morgen, du får bare bite tannlegen omhan treffer en nerve;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å utsette turen ja, også kan vi planlegge litt i morgen! men, akkurat som linn jeanette sier så er jeg med på tur om d e d folk flest vil!:)

 

Mamma22: Kan tenke meg du koste deg i går ja!! og jeg ser også fram til 17.november, blir kjempekoselig! og tåler nok ikke særlig mye da jeg heller...

Skal vurdere kino på onsdag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thia: Gjett om jeg skal bite ja, selvfølgelig! Skjønner godt at det blir litt mye på onsdag, lille Mali blir sliten av slikt. Best med bare en utflukt per dag, merker det godt på Dorthe når vi ikke er noe hjemme og hun ikke får roet seg ned. Sees senere!

 

Sommer-barn: Du må jo prøve kinoen snart du også ja, er ganske morsomt. Selv om det ikke er noen typisk jente-film på onsdag da. Vi kan snakkes ang kinoen. Eller dere kan si ifra om dere blir enige om noe i morgen.

 

Skal hoppe i dusjen nå, så skal jeg finne senga. Vasket badet, gangen og gulvet på stua nå, og bakt brød og boller før i dag. Så skikkelig husmor har jeg vært! *Litt stolt*

 

;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...