Gå til innhold

påmelding til treff mandag 15 okt


bl0mma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..prøve og kommer jeg også igjen, vis jeg ikke har født til der ;).

Så ike være surt vis jeg ikke kommer da kan det har skjed plutselig..men skal holde dere oppdatert ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer!:)

 

Pipolinchen: Håper for din del at vi "slipper" å se deg på treffet:) Er kjempespent på når det skjer, og ikke minst hva du får:) Skal krysse fingrene for at det skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, endelig har jeg funnet frem til denne siden å ser at det foregår treff også i Kristiansand. Jeg vil veldig gjerne være med hvis dere fortsatt tar imot nykomlinger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel overstått ultralyd og det er nå klart at jeg blir mamma til en meget aktiv ung frøken :D og jeg er så lykkelig som jeg kunne få blitt!!! :) så ylenia joy er navngitt og hjertelig velkommen rundt den 27feb!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kjørende i den nye bilen min! Hehe;) Grattis med vel overstått UL, mamma-ylle! Så gøy! Tenker du er i skyene nå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder meg på under forbehold. Det har ikke skjedd noe ennå her og overtidskontrollen er 17.10.. Kanskje jeg rekker å komme da på mandag ;-) - kan jo ikke gå glipp av gode desserter..... ellers får dere melding :-D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia...er også enda med under forbehold. har på mandag time på føden nå for fuderinger om in i gangsettning. men har hatt nå siden i går noen rier så vet ikke om det blir noe...holde dere oppdatert eller skrive melding til mamaylle ;)

klems alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg tenkte jeg måtte si fra her at JEG HAR FØDT!!

Det hele startet med at vannet mitt gikk natt til tirsdag(ble bra overrasket for å si det sånn), var på føden på kontroll tirsdags morgen med svake uregelmessige rier. Dro hjem igjen men fIkk ny time der neste dag..riene tok seg opp og ble regelmessige utover tirsdagen og natta, møtte opp på føden onsdag i 9 tiden til kontroll og hadde da rier med 5 min mellomrom. Fikk ikke dra hjem igjen og ble plassert på en fødestue(den med badekar..hehe). Ting ble mer og mer intest utover dagen..prøvde lystgass, men det ble jeg bare susete og kvalm av så jeg la den fra meg fort. fikk fentanyl(eller hva det heter) intravenøst med jevne mellomrom..dett hjalp meg veldig..Ved 7cm og tette rier var jeg klar for epidural, men de gadde da registrert at fosterlyden sank veldig ved hver ri(fra 150 til 80). Plutselig var det 5 atk på fødestua og to barneleger,,han ene forklarte rolig hva som ville skje framover og at han anbefalte akutt keisersnitt..Jeg ble raskt lempet over i en annen seng og suste gjennom gangene og inn på operasjonsstua hvor det var fullt av leger klare og jeg bleraskt klargjort og fikk spinalbedøvelse. Noen minutter senere hørte jeg et skrik og han ble tørket og lagt på brystet mitt mens de sydde meg igjen. Det viste seg at keisersnitt var det rette siden han hadde navlestrengen 3 GANGER rundt halsen.Så han kom til verden 3 uker før tidlig, men alt gikk bra og han ble veid og målt til 3060g, 48cm og 34 rundt hodet..Nå er vi hjemme, koser oss og prøver å finne ut av ting.

Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...så spennende!!!! GRATULERER så masse!!:) Så godt å høre at det står bra til med dere! Ikke verst at du klarte karre til deg rommet med badekar...hehe:) Gleder meg til å høre alt om hele opplevelsen senere! Og ikke minst se den lille prinsen:) Utrolig gøy å høre!!

 

Håper formen din er bra etter keisersnittet! Kos dere med det nye familiemedlemmet! Nyt tida sammen:)

 

Mange klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, novemberb@by!!! Så bra at det gikk bra, tross litt vel mye action;) Kos dere masse, gleder meg til å se den lille gutten din!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!! gleder mig også til att se det lilla underverket!! Går ut ifra att du inte er helt i form før treff på mandag :) Håll utkik etter treff på Din Baby før det blir vell der vi alihopa treffes etter hvert....

Kos dig masse med din prins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...