Gå til innhold

Det piper i brystet når jeg puster...kan jeg ha bronkitt??


ツWonderfull

Anbefalte innlegg

Hostet og vært slimete i 2-3 uker nå, hoster masse masse, dag og natt, men ikke alltid det er slim som kommer...blir sprø og gal av hostingen!

 

Nå hører jeg en svak pipelyd når jeg puster inn...kan det være bronkitt da eller...? Ikke hatt feber eller noe, føler meg ikke syk...så da er det vel ikke noe jeg kan få antibiotika for da eller...?

e så drittlei av å hoste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enten bronkitt eller lungebetennlse...

trodde bronkitt var mye ekstrem hoste uten at noe kom opp jeg.. og lungebetennelse med masse slim...

 

gutten vår har hatt lungebetennelse flere ganger.. men da med feber, og veldig slimete hoste..

 

ville tatt en crp hos legen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var til legen på fredag, gadd ikke lytte på meg en gang...var på legevakten...dustelege.. sendte med en resept på hostesaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra il legen igjen og KREV at han lytter til deg! Noen ganger klarer ikke leger å pønske ut opplagte ting selv. Og be dem ta en CRP ja,det er en infeksjonsprøve. Er den høy,vil jeg tippe lungebetennelse. Men da får du jo gjerne feber også da. Kan jo være bronkitt,astma er jo helst piping på utpust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bronkitt hosten sitter igjen lenge og du trenger ikke ha hvert syk med feber nei.

Det er lett å få lungebetennelse når du først har fått bronkitt.

Har du fått hostesaft med morfin? Den er veldig bra i tilfelle.

 

Hilsen en med kronisk bronkitt og akkurat nå, lungebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...