Gå til innhold

Brun utflod 5-6 dager før ikm. Hva betyr det??


Rafi

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan svare meg på det? Hadde litt lys brun utflod fredag og lørdag, men har ikke ikm før tirsdag. Evt onsdag. Er tr på vei, eller kan jeg fremdels ha blitt gravid?? Tusen takk for evt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blaaaaah!!!!!!!!!!!!!! mas mas mas!

 

kan være festeblødning, kan være mensen. who knows? ta test, eneste måten å vite hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hvis du syns jeg maser så kan du vel bare la være å svare da !!!!! Hva i f......er problemet ditt?? Jeg spør og venter svar fra noen som ønsker å svare meg. Ikke fra spydige folk som deg. Har du en dårlig dag, hold deg unna forumet eller gå på klageforumet !!! I det minste kunne du nå svart med nicket ditt, eller er du redd for at folk skal vite hvem du er??? At det går ann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er utrolig frekt å mase på oss i 1tri hele tiden, se litt på klagesiden du, har skrevet inn der i dag. synes dere maser unødvendig mye om det der hele tiden. gnålehue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en lang i hva du synes. Du hadde ikke trengt å svare, så får de andre stå for det de mener, og ikke si at alle synes det er mye mas. Signer med nicket ditt neste gang, hvis du står for det du skriver. Skulle tro du var 15 år gammel, og ikke vet hva normal folkeskikk er. Har du en dårlig dag så hold deg unna, dette er ment å være et hyggelig forum, men ser ikke akkurat at du er no hyggelig. Synd i deg som går rundt å er sur og må la det gå ut over andre. Du trenger ikke å svare, jeg er ferdig med deg og den barnslige oppførselen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. For ei tullkjerring som svarer deg da! :) Ikke bry deg om det, la henne ha sitt patetiske, dårlige humør for seg selv! :) Trøst deg med at du ikke kjenner henne eller må ha noe å gjøre med henne på rett! :) Her kan vi i hvert fall velge å ikke gå inn på tråden igjen -noe som jeg skal gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh my god,noen litt smågretten idag?

hehe... er det mulig å bli så frekk,tror du att fordi du er så heldig å være gravid att du har rett til å hakke på de som gjerne vil bli det??

nei skjerp deg pysete anonym,voks opp!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å bli så frekk,tror du att fordi du er så heldig å være gravid att du har rett til å hakke på de som gjerne vil bli det??

 

 

handler ikke om det, her handler det om spørsmål som ikke hører hjemme her inne. å at bli gravidere spør om det samme om og om og om og om igjen hver eneste dag! kan jo prøve å bruke peanøtthjernen sin litt da å lese litt bakover i forumene. står garantert 100 svar på spørsmålet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅhhh... er så lei av at noen av dere gravide har en sånn ovenfra og ned holdning til oss som prøver å bli gravide!!! Som om dere er så mye "bedre" fordi dere har klart å bli gravide i motsetning til oss "stakkarar" som ikke har klart det! Herregud altså!!

 

Helt ærlig klarer jeg ikke å forstå problemet!!! Hvis du blir så lei av slike innlegg fra oss som prøver å bli gravide, hvorfor i alle dager går du innpå innlegget og leser det da??? Du ser jo på overskriften hva det handler om!!! Er du redd for at det skal bli fullt med innlegg innpå forumet slik at det ikke er plass til flere innlegg??! hehe, er det derfor du blir så forbanna for at vi som ikke er gravide spør om ting her?? Skulle nesten tro at du synes vi "bruker opp" plassen deres! hehe...

 

Nei uff stakkars dere hormonelle sure gravide her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Pleier du å ha slik spotting før du får mensen? Hvis ikke kan det jo være at det er egget som fester seg da. Blir spennende å se til uken.

Lykke til! med testing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne som deg som gjør at jeg ikke gidder å være inne på 1.trimester. Ja, jeg er gravid, men herregud for en oppførsel. Ikke tørre å stå for det du mener engang med å ikke vise nicke ditt. Feige jævel mener jeg. Dust... Hvorfor ødelegge stemninga på denne måten? Håper ikke du skal følge hele svangerskapet ditt her inne, for jeg vil ikke ha deg som "følgesvenn" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...