Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har kjøpt ammete i dag. Drukket 2 krus. Smakte ikke så verst,,,,,smakte jo nesten ikke no'.,,,,, Mini har hatt samme romling i maven i dag som ellers....men kanskje man må bruke den en stund før den virker? Hvilke erfaring har dere andre? Håper mange vil dele sin erfaring med meg =)
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg har denne erfaringen; -god flyt i melka og god produksjon -noe mindre luft etter noen dagers aktiv bruk -enda mindre luft når vesla får noen skjeer av teen selv. (slutten av min kopp)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Har drukket ammete på 4de dagen nå, og merker ikke forskjell....
Labbetøs Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Selv merket jeg ingen forskjell, men jeg vet mange andre som har hatt godt hell. NB: Les på innholdsfortegnelsen. Et merke ammete inneholder peppermynte, og det kan faktisk være med på å redusere melkemengden. Har du det aktuelle merket man du vurdere å bytte.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Min te har anis, peppermynte, karve og nesleblad. Har fremdeles ingen merkbar forandring på gullet. Min egen mage har positiv erfaring med det =)
Labbetøs Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Ver forsiktig med den da. Peppermynte kan som sagt REDUSERE melkemengden. Hvilket merke er det?
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Det ante jeg ikke Ellie. Takk for at du sier ifra!! Skal iallefal ikke drikke mer av den teen. Ser at den fra Helios som en får kjøpt på apoteket ikke har peppermynte Min erfaring er forresten at gutta mine ikke har så vondt i magen lenger(er 2,5 mnd). Jeg kjøpte minifom men fikk vite at den ikke er bra for små barn pga at den inneholder konserveringmiddel. De klarer ikke å bryte det ned som vi voksne. Så den slutta jeg tvert med.
Labbetøs Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Amme-te kan hjelpe mot luftsmerter hos babyene. Ellers så kan man prøve sukkervann eller fenikkel. De funker like bra som minifom, og de er ikke skadelige på noen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå