Gå til innhold

Er det noen som skal på ferie i høstferien?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke en eneste fridag igjen i år:( Tok ut alt i etterkant av permisjonen. Neste fridager er romjulen, da er jobben stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min får overtid som timer. Så da har han mulighet til å jobbe seg opp fri i skoleferiene. Er veldig greit. Bortsett fra i år, så har sjefen hans klart å legge et internseminar i siste delen av høstferieuka. Det er gilt for ungene det.... Men det blir noen dager da.

 

 

Er ikke lenge til jul da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt du kommer til Bergen da Loppelill! Hadde jeg vært hjemme kunne vi jo tatt en tur på cafe :-)

Men vi drar til Warsawa vi, ordentlig kjæresteferie, bare jeg og magnuspappan, gleder oss veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel ikke akkurat høstferien, men den uka jeg går ut i perm tar vi en tur til kiel med color magic. Vi har liksom bare vært småturer på hytta de siste to årene så vi tenkte vi skulle gjøre noe anderledes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vil ikkje legge turen ut om Sotra på besøk til oss da...Mari er forkjølet no da og så har øreværken blusset opp men det er jo noen dager til dere kommer til Bergen da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fint her ute... Hadde vært så morro da... Velkommen er dere i alle fall.. Vi holder oss nok hjemme siden eg må gå på det kurset og Mari ikkje er heilt frisk enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde det jammen vært...

Har du noen tips for å få lov til å tørke snåttet bort i samme slengen... Uff så sint ho blir da gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja... Ho hisse seg opp berre ho ser eksen med tørkepapir no... Glad eg ikkje forstår dei edene som kjem ut fra munnen hennes no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å la ho leke med en fuktig fille. Kanskje ho får tørket bort noe.... eller så kommer det vel ut over hele ansiktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Det beste er og ta ho ut på badet og vaske alt der med rennende vann.. Det går fint...

Veldig spent på korleis denne natten blir.. Vært og bygd opp sengen hennes litt no så den er litt skrå..

Dumt at kuren ikkje tok knekken på det men er glad ho ikkje fekk ny.. Måtte ringe om ho fekk høg feber og ikkje ville ha mat og drikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEi, skal jobbe. Men skal på møte i Gol med jobben i november. Møtet tar bare 4t. så sambo og tulla blir med å så tar vi en kosehelg der. Det blir årets høstferie hehe.

 

Ha en fin tur til Bergen, og kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...