Gå til innhold

Snart 2 år siden :-(


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Nå er det snart dagen da jeg mistet min lille engel.

Merker alltid at denne tiden er tøff.

Jeg ble jo gravid igjen med en gang og har en nydelig jente på over året nå.

Sist var det så vondt/godt å være på minnelunden...vondt fordi jeg savnet den lille jeg mistet og utrolig godt å ha fått en jente for noen mnd. siden.

Det var utrolig spes å stå der med barnevogna med en nyfødt i og besøke den jeg mistet.

Like sprøtt nå å være så lei meg ennå selv om jeg sitter med verdens nydeligste unge.

Har hatt en del tunge stunder og jeg deler dem ikke med noen jeg gråter og sørger alene...tror jeg aldri fikk sørget ferdig før jeg ble gravid at det kanskje er derfor jeg sliter slik.

 

Vil iallefall bare lufte litt tanker og tenne ett lys for min dyrebare engel som aldri fikk leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes to årsdagen var mye verre enn 1 årsdagen. Jeg ble også gravid relativt raskt etter at vi mistet (er 13 mnd mellom dem) så når det var 2 år siden vi mistet var minstemann et år og løp rundt om kring. Syntes det da var så trist for da tenkte jeg mye på hvordan ville 2 åringen vår vært?

 

Jeg anbefaler deg på det varmeste å snakke med noen om det, venner, familie eller en som kan slikt som dette. Det har hjulpet meg veldig. Har vært veldig åpen hele veien og snakker fremdeles masse om engel min som det er snart 3 år siden vi mistet.

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...