Gå til innhold

Hvor mange barn (har)ønsker du deg? Hvis du slipper å tenke på plass og penger;)


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

Vi har fire søsken og det er kjempekoselig å være så mange nå som vi er voksne og de fleste av oss har fått barn også.

Jeg kunne gjerne tenkt meg tre eller kanskje fire barn selv:) Jeg har ikke tenkt igjennom hvilken jobb det innebærer på foreldresiden, dette er bare et ønske foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er 4 søsken. Er som du sier, veldig koselig når en er voksne.

 

Jeg har 4 barn, er helt supert. Men om det stod utelukkende på lysten, så hadde jeg nok hatt lyst på fler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha to eller tre....Kanskje til og med fire, men da ville jeg nok tatt meg en laaang pause fra arbeidlivet gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tanke på plass og penger så hadde vi nok fått oss en hel flokk =) Sikkert 5 Syns det virker så utrolig stor stas å være en sånn 7th heaven familie. Der huset alltid er åpent, og mor er hjemme med alle barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To har jeg lyst på - tre hvis jeg hadde startet med produksjonen litt tidligere (eller hvis det kommer tvillinger(!) om vi finner på å bli gravid en gang til...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var ung var jeg helt klar på at jeg ikke skulle ha barn, hvertfall ingen egne, skulle heller adoptere og det skulle være 2 stykker. Da jeg ble 20 fikk jeg nummer 1 og den neste skulle jeg ha når hun begynte på skolen bestemte jeg meg for da. Og han kom et halvt år før hun begynte på skolen - skikkelig god til å planlegge :-) Og da var jeg klar - nå er vi ferdige, vi har nok med 2 for da er vi alltid en voksen pr barn. Men gikk jo ikke slik, nå har jeg 3 og det er faktisk veldig koselig med en liten attpåklatt... (hadde han bare sovet litt :-() Er selv 3 i min søskenflokk, så kanskje det lå noe langt bak der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to brødre så for meg er en naturlig søsken flokk tre stk. Satser derfor på at Linea får to yngre søsken når tiden er inne for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 3 søsken, jeg er eldst - har ei søster som er 4 år yngre enn meg, og en bror som er 8 år yngre enn meg.

Mannen min har en bror som er 4 år eldre enn seg.

 

Jeg kunne vel egentlig tenkt meg et barn til, men mannen min sier nei. Han synes det er nok med 2. Jeg har vært mye plaget med bekkenet under - og mellom- graviditetene, så fornuftig sett burde jeg nok ikke bli gravid igjen. Likevel kjenner jeg lysten på enda et barn melde seg av og til. Vet selv hvor flott det er å ha søsken av begge kjønn, og en egen bestevenninne i søstra mi, så for barna mine sin skyld, skulle jeg gjerne hatt både en gutt og en jente til, sånn at de fikk søsken av samme kjønn som de selv. Har tenkt at det ville vært supert å fått tvillinger ( en av hver ), så hadde jeg kunnet vært gravid bare en gang til - og likevel fått 2 barn til.

Hehe, drømmetenking :-)))

Jeg vet også at jeg ville fått ks, fordi jeg nå har hatt 2 ks, og da kunne jeg jo blitt sterilisert samtidig.

- Men siden mannen min er så steil på dette, og han sier det er av hensyn til meg og helsa - og jeg vet han har rett - så tror jeg rett og slett at jeg må bruke litt tid på å fordøye tanken på at jeg skal ikke ha flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt så 4-5 barn.. kanskje fler. Men dette er visst det kun stod på lysten og ikke penger/plass:p

Men jeg håper jeg kan få minst tre barn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville ha hatt 4-5 barn jeg! Leste akkurat om Siren Henschen i "mamma" som har seks barn, så koselig ut det;-) Men da skulle jeg hatt stort hus og veldig god økonomi sånn at jeg kunne ha vært hjemme med de i mange år!

 

Har forresten bare ett barn, blir nok ikke mer enn ett til kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...