Gå til innhold

drit lei av mannen min.. hva gjør jeg galt ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette barnet var ikke planlagt, men vi brukte heller ikke prevensjon så jeg trodde for såvidt at d ville bli ok m ett barn til. Når jeg ble gravid så sa han rett ut at dette barnet ville han ikke ha.. jeg har to barn fra før, hvor ett er felles...

jeg har hatt en god del plager og får lite eller null hjelp fra mannen min, prøver og forklare at jeg blir bare verre hvis han ikke hjelper til, men d synker ikke inn.

Gruer meg veldig til fødselen, må ta keisersnitt... er redd jeg ikke kommer til og få noe hjelp av han og at han bare kommer til og uffe seg og sukke, jamre som vanlig.

Synes det er veldig godt når han er borte, da er alt så fredelig og jeg slipper og gå og smårydde etter han hele tiden, ikke hjelper han meg m de andre heller... kommer jeg hjem på kvelden en sjelden gang fordi jeg må i møte etc, så ligger regnbuksa midt i gangen og kopper og fat står på bordet osv.. jeg blir så sliten av det.... og så må jeg rydde. det er alltid jeg som lager mat og rett og slett gjør alt i huset, selv om jeg også jobber...

og jeg har bedt om hjelp... til og m sagt jeg ikke kan gjøre mange av tingene pga bekkenløsing... men d er ikke noe hjelp og få.

selvfølgelig vil han ha sex, men er ikke intresert i og gi noe kos... han kan aldri ta på meg uten og ville grafse på en viss plass... jeg kunne ønske han bare kunne holdt rundt meg.. har spurt ett par ganger om han kan gni føttene mine, men da bare huffer han seg og begynner og snakke om hvor vondt han har.. jeg stryker og masserer han uten og få noe tilbake... nå har jeg steng av og vil ikke at han skal røre meg..

kjenner d er mye bedre og være alene, for da pusler jeg bare rundt.... ingen som sutrer... og er jeg ikke i form lager jeg bare noe lettvint til meg og barna og ingen sure miner...

Skrevet

må også legge til at ikke noe er rett uten at faren hannes eller kompisen har sagt at d er sånn...

Skrevet

håhååå.. denne fyren minner meg så jævlig på hvordan min ex var..jeg har to barn fra tidligere vi har to felles og det tredje på vei (2 uker igjen).. han gjorde aldri en dritt for å hjelpe til han heller,alt falt på meg!! kom vel ikke som et sjokk at han fant ei ny dame å flytta for snart 3 mnd siden.. men vet du hva?? nå kooooser jeg meg med barna OG meg selv,(han har de to felles barna annen hver helg og to etterm i uka,aldri hatt så mye avlastning jeg) trenger ikke en sånn forb dritt som aldri stilte opp,bare klaget..

Skrevet

huff... dette hørs jo bare trist ut! Hva gjør dere sammen egentlig?? Virker ikke som det er bra for hverken deg eller barna at dette fortsetter.

Skrevet

nå i det siste har jeg lurt litt på d selv, men... men den klasikeren, gift, gjeld osv... barna merker fint lite til det for de er så opptatte m forskjellige aktiviteter, men de forguder han selvsagt og er ikke hjemme og ser hvem som gjør hva... jeg gjør alt fra og henge opp bilde til og pusse opp hjemmet, 5 rom har jeg fikset opp..han har hengt opp en hylle og to rullgardiner...

huff, nå syter jeg innmari her :-) er bare så vanskelig når man prøver og holde fasaden for resten av verden, for man vil jo helst ikke være gift m en dust heller...

• 2 uker senere...
Skrevet

Skjønner ikke at du gidder! Det hadde jeg aldri holdt ut. Det skal jo liksom være bedre å være to, ellers kan man jo være alene. Du har jo det bedre alene, så da er vel saken biff?

• 3 måneder senere...
Skrevet

jeg skjønner at det er mye som spiller inn når man begynner å tenke på alt som må gjøres om man skal skille lag. Men ta heller de kjipe omgangene med å dele penger, gjeld, slike ting, for så å få det bedre etterpå og et greiere liv etter det. Det må det da være verdt! Selv om det er et stort skritt å ta, så er det jo gjerne sån at om man føler det slik du beskriver, så burde man ta de følelsene på alvor å ikke la det surre å gå i evigheter. Plutselig har man kasta bort mange år på å gå å ha det kjipt og å irritere seg, kun for å holde fasaden og slippe å gå igjennom en skilsmisse, eller et brudd. Jeg trodde kjærsten min var ille innimellom jeg, helt til jeg har vært innom her å lest forskjellige innlegg. Det er en del ting som kommer opp som bare er helt på trynet at man skal finne seg i. Så stå på krava, hvertfall de viktige, og drit i han, om han viser så tydelig som du skriver at han ikke gidder å bry seg om deg. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...