Gå til innhold

Så var det de derre eh.. kiloene da damer..


Loppelill

Anbefalte innlegg

Jeg veier 4 kg mer en da jeg ble gravid... Men vil ned 10 kg. Blir fort litt for mye når jeg er 158 cm høy.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg klarte faktisk og gå ned i vekt eg under svangerskapet men no er alt pluss litt til på plass....

Er veldig overvektig eg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiloene her min verste fiende. Er så utrolig glad i å putte ting i trynet!! Spiser uansett humør, eller stress nivå. Klarer ikke ta meg selv i øra. Veier 8 kilo mer enn før jeg ble gravid... tenkt jeg skulle gjøre en innsats når jeg går ut i perm igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Raste ned alt jeg la på meg da jeg var gravid, og enda sju kilo til.... men har nå landet på akkurat det samme som før jeg ble gravid. Har vært medlem av den slankeklubben på vg.no, og må nok melde meg på der igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi kunne tatt i et tak og støttet kvarandre her inne også....Eg trenger virkelig et godt spark bak... veit kva eg må gjere men får ikkje ut fingen rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier nesten like mye som jeg gjorde da jeg ble gravid( + 300 gr), men hva hjelper det når jeg hadde ca 10-15 kilo for mye allerede da, hehe

Men alt i alt så skal jeg vel ikke klage da, for etter 3 svangerskap på 4 år så veier jeg ca 1 kilo mer en jeg gjorde før jeg ble gravid med nr 1.

 

Skulle veeeeldig gjerne blitt kvitt noen kilo til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle kiloene fra før jeg ble gravid på plass + noen til... Gikk ned mens jeg gikk gravid og enda litt til da Oscar ble født, men nå er det samme surre igjen. Klarer ikke å ta meg sammen, når jeg ikke sover og ikke får tid/ork til å trene er det bare en ting som hjelper, mat-godis og ellers alt som kan trykkes inn....

Nå må jeg bare ta meg sammen, har gått på masse Grete Rohde før, men orker ikke det nå, så igår meldte jeg meg inn i Vektklubben i VG så får vi se om det hjelper ..... Gått bra i går og i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje kva andre vil eg men kunne jo ha funnet fram oppskrifter som er ok og bruke... tips om mat og andre ting...

Manger motivasjon og tiltak eg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 kg mer enn da jeg ble gravid for første gang. men utrolig mange flere cm rundt magen :(

Huff, og nå har treningsopplegget her tatt slutt også og jeg klarer ikke å motivere meg selv alene :(

Kommer til å bli feit og aleine jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og er par kilo mer enn før jeg ble gravid, men er så overvektig at et par kilo mer merkes ikke :-(

 

Hadde vært kjekt med noen middagsoppskrifter som er sunne, kjappe og enkle! "August 06 dibbernes slankekokebok" hehe

 

Ellers eeeeeelsker jeg sjokolade da! Og er cocacolalightikker...Skal slutte med begge deler, meeeeen tar tid det vist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har veldig lett for å lage noe god mat på kvelden. Etter en lang og slitsom dag, og huset endelig er helt stille. DA er det lett og lage noe god mat da....

 

Vi fant ut at vi prøver å ete kveldsmat sammen med ungene, og ikke noe etter det. Men du verden hvor mange "gode" unnskyldninger det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn på middagsfronten har vi byttet ut vanlig pasta med fullkornpasta... er jo ikkje til å stikke under en stol at det er en ting vi spiser mye av..

Av brød så spiser vi spelt brød..

 

Men så er det alt koset på kveld og helg... der må det skje noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg gikk ut i permisjon var jeg ansvarlig for å dra i gang innebandylaget på jobben - av ca. 100 ansatte møtte det opp 5-6 hver gang... så da dro jeg inn mann, venner og kjente for å få til to lag.

 

Laget har hatt et hvileår (hehe) nå som jeg har vært borte, og jeg er ikke helt motivert til å prøve å dra det i gang igjen.. selv om det var veldig gøy å spille og fin trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra initjativ da! Mannen min prøver å holde liv i fotballen på jobben sin. De har betalt trening 2 timer i uka. De to siste på fredag, så av ca 200 klarer de å møte 8 kanskje. Resten trener på kjøpesenteret eller svømmer. Hadde det ikke vært for han så hadde det ikke vært fotball. Må visst noen ildsjeler til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 kg. lettere enn da jeg ble gravid, men var 8 kg. for tung da, så de siste 4 kg. skulle vært borte, men de henger sinnsykt godt fast hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ak ferdig m å slank meg når ei ble gravid ei... typisk d vel.. 2 kg igjen til der ei begynte... men jobber ikke særlig for d da... hadde nok hjulpet litt d:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra da... Jeg hadde akkurat gått ned 25 kg. da jeg ble gravid, la på meg 5 kg de første 5 mnd, og så gikk jeg ned de igjen de neste 4 mnd og enda litt etter at han var født. Men så bar det helt galt av sted og nå har jeg lagt på meg alt igjen....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...