Gå til innhold

hvordan undersøker legen om du har bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikkje mykje legen kan sjekke når det gjelder bekkenløsning, han kan berre høre på symptomer. Og det høres ut som du har fått bl. Ikkje noko godt i heile tatt. Eg hadde det med 2. mann, og no har eg fått det igjen...i uke 8. ANBEFALLER Å BESTILLE TIME TIL KIROPRAKTOR, for det har virkelig hjelpt meg.

Legen min har konstatert at jeg har bekkenløsning uten å ha undersøkt en ting... Jeg er ikke sykemeldt, det vil jeg heller ikke, men jeg er heller ikke henvist til fysioterapeut eller annen behandling. Fikk bare beskjed om at en bare må holde ut med det. Jeg stoler ikke på legen, så derfor skal jeg bestille time hos kiropraktor selv.

med meg så skjedde dette: jeg gikk til legen. fortalte hvordan ting var ift smerter .. ja.. ol.. jeg måtte ligge meg ned på en sann benk.. han bøyde litt på beina mine.. så reiste jeg meg og måtte bøye meg litt.. så ferdig...

Jeg fikk påvist bekkenløsning av kiropraktor første gang. Han forklarte masse og jeg fikk øvelser og veldig god hjelp av behandlingen. Denne gangen visste jeg hva det var da det kom, men har ikke blitt like godt hjulpet av behandlingen. Men kiropraktor kan anbefales på det varmeste! Ihvertfall på et tidlig stadium.

Annonse

Jeg ringte rett til manuell terapeut, trenger ikke henvisning til det. Og de vet jo veldig godt hvordan de skal kontantere BL, evt andre ting.

Så sendte terapeuten en notat til legen min, da han var helt sikker. Så når det ble for vondt var jeg hos legen, og han syns det var veldig bra at jeg hadde vært hos manuell terapeut.

Har fått ett par øvelser jeg kan gjøre, hvis det hjelper for meg. Og det gjør det faktisk, selv om det ikke blir bedre i lengden. Uke 25, og har blitt fullt sykmeldt nå. Det ble for mye gåing på jobb, så jeg klarte rett og slett ikke mer.

Trøsten er at dette (som oftest) går over jenter, hvis vi er flinke til å ta det litt rolig!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...