Gå til innhold

hei allesammen! oppdaget denne siden først nå :o)


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

fikk en gutt 19 juli. han er selvfølgelig verdens skjønneste, men en liten uro kråke. har hatt kolikk (bedre nå), men han er mye urolig når han skal sove, kaver mye, ligger ikke rolig, sovner ikke, eller sover bare 5 min, våkner, gråter etter smokken, sovner igjen og sånn holder han på. litt bedre om natta nå, men dagen er håpløs.

 

er første barnet, og det r tusen ting jeg lurer på, koselig med en side for oss som fikk barn samme måned :o)

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit=) Jeg fikk Oscar 21.juli, og jeg syntes det er koselig med en side der vi kan utveksle erfaringer med våre små nurk som er jevngamle. Oscar er yngst av 4 søsken og er en ordentlig hjerteknuser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :)

Fikk min første selv 13 juli.... Mye man lurer på gitt.. kjekt desse sidene. mange som har barn fra før som kanskje vet litt mer...

 

koseg med nurket ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Jeg fikk første(sønn) 6.juli. Han har også kolikk.. Vi har prøvd "tusen" ting og har nå kommet så langt at vi ser oss fornøyd. Han sover godt om natten og formiddagen, men ikke mellom 12 og 21.

 

Mange utfordringer med kolikk, så som man aldri kan være sikker på om det er for kolikk eller andre ting han gråter, må gjøre mye psykologiske feil så som å plukke opp gang på gang etter legging i tilfelle det er luft som er problemet og han trenger hjelp.. Resultatet er at vi nå i tillegg har fått en ganske grinete gutt, men vil ikke "slåss" med ham om legging osv før han er fylt 3mnd og jeg er helt helt sikker på at kolikken er over...

 

Jeg vil gjerne spørre og svare på spørsmål rundt dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...