Jelly Belly Skrevet 7. september 2007 #26 Skrevet 7. september 2007 Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal tro jeg, men det er noe jeg finner meget betenkelig. Hvorfor har ikke politiet lett etter blodspor før etter 3.5 mnd?? Og hvorfor sjekket de ikke bilen til foreldrene umiddelbart?? Normalt sett er noe av det første politiet gjør å sjekke folk UT av saker.. Og hvertfall her, da det var litt spesielle omstendigheter i og med at foreldrene lot barna være alene... Men men.. Jeg er glad jeg ikke er politi...
Mor&barn Skrevet 7. september 2007 #27 Skrevet 7. september 2007 Det som også er litt rart er at de ikke er tilstede for de to andre barna sine som sitter tilbake i england og føler de har mistet både søsteren og foreldrene.
strekkmerketrollet Skrevet 7. september 2007 #28 Skrevet 7. september 2007 ....ja det har jeg åsså tenkt på Mini-07.11.07... Nå vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert, men ville tro at jeg hadde klamra meg til de barna som var igjen............!
Jelly Belly Skrevet 7. september 2007 #29 Skrevet 7. september 2007 Ja det er sant.. Men tror faktisk jeg hadde gjort det samme. Det viktigste ville vært å finne den som mangler, om du skjønner hva jeg mener.. De to andre er trygt plassert i trygge stabile omgivelser med familie de kjenner og er glad i. Tror barna ville tatt større skade av å havne i samme mediesirkuset som foreldrene..
strekkmerketrollet Skrevet 7. september 2007 #30 Skrevet 7. september 2007 ...tror nesten at i slike situasjoner så blir det "feil" uansett hva en gjør...
Jelly Belly Skrevet 7. september 2007 #31 Skrevet 7. september 2007 Ja, noen er alltid klare for å kritisere! La oss håpe og be for at ingen av oss noen gang havner i en slik situasjon!! Har du lest på dagbladet.no ikveld? De antyder at de skal ha drept Maddie ved et uhell, for så å kjøre henne vekk 5 uker senere.. Men hvordan i all verden skal det kunne gå ann?? Så nøye som det ble lett i det hotellet og nærområdet i begynnelsen?? Hvor skulle de lissom ha oppbevart henne i mellomtiden?? Skjønner ikke hvordan det kan gå ann jeg.. Scenario: Mamma går for å sjekke på barna som ligger og sover, dreper tilfeldigvis datteren. Gjemmer henne under sengen og vasker vekk alle spor før hun tusler tilbake til middagen. Forteller de andre at datteren er borte og INGEN finner henne? De kunne jo se leiligheten fra der de satt å spiste så hun kan jo umulig ha tatt henne med ut av leiligheten...
nr 6 på vei Skrevet 7. september 2007 #32 Skrevet 7. september 2007 Tror de er innblandet på et eller annet vis, for å si det på en annen måte; Det vil forundre meg mye om det ikke er sannheten som kommer frem. Foreldrene har gått veldig bredt ut og fått med seg alt som kan krype å gå, kjendiser og pave..... Ikke lett å tro de har gjort det, men skulle de først "skjule" en forbrytelse vil jegtro at det å gå ut på den måten de har gjort gjør at folk tenker at de ikke kan være skyldig...... Samme i Bergen, ektemannen gikk og ut i media, dog på en annen måte....... Men uansett så skal de få lov å være "uskyldig" i mine øyne frem til det motsatte er bevist eller innrømmet.....
babyandme Skrevet 7. september 2007 #33 Skrevet 7. september 2007 Huff, håper denne dystre saken får en oppklaring snart!! STAKKARS lille jente.. skal vel noe til for at hun fortsatt lever, men jeg håper fortsatt jeg! (sikkert forgjeves men..) Blodfunnet tilsier vel annet. Grusomt at små uskyldige barn som settes til denne verden må oppleve så mye vondt.. :-(
Gjest Skrevet 8. september 2007 #34 Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde aldri tort å dømme noen foreldre til å ha drept ungen sin før det er bevist..TENK å bli mistenkt hvis du er uskyldig..Off... MEN!! Jeg har litt mer tro på at politiet i portugal planter beviser for at de skal vise for hele verden at de er "dyktige".. Det velger hvertfall jeg å tro på.. Håper alt kommer for en dag uansett hvordan det er! Stakkars lille jenta...(
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. september 2007 #35 Skrevet 8. september 2007 Ja vettu det tror jeg!!! Er MANGE syke mennesker ute i verden som flere her sier!!! Utrolig hva penger og oppmerksomhet gjør med folk vettu!
susemor666 Skrevet 8. september 2007 #36 Skrevet 8. september 2007 Det må jo ha vært et uhell, har foreldrene gjort det..... Men allikevel..... Syns det er noe rart. og det med de andre barna som sitter igjen i england. Hadde jeg mista et barn, hadde jeg da holdt meg i nærheten av de andre jeg hadde igjen. Tatt ekstra godt vare på dem............
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. september 2007 #37 Skrevet 8. september 2007 Tenker akkurat det samme som deg, susemor666!
beentheredonethattwice Skrevet 8. september 2007 #38 Skrevet 8. september 2007 Alle vet vel at spansk politi ikke er til å stole på? Korrupt til tusen! Prøver de å forsinke etterforskningen mon tro? Teori 1: For å kunne stille folk visse spm. ang etterforskning må de være mistenkte i saken for å få lov til å spørre. Teori 2: Kanskje det hele er iscenesatt for å ta/villede overgriperne? Uansett, denne saken er helt ubegripelig tragisk! Stakkars foreldre. Håper inderlig at de får Madeleine tilbake snart.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 8. september 2007 #39 Skrevet 8. september 2007 NEI, jeg tror ikke hun/de har gjort det.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 8. september 2007 #40 Skrevet 8. september 2007 veit ærlig talt ikke.... kan være at d skjedde en "ulykke" som de har prøvd å dekke over... tror ikke at hun/de har drept henne i kaldt blod..... !! men hvordan forklare de blodsporene??
Gjest Skrevet 8. september 2007 #41 Skrevet 8. september 2007 Såklart de ikke tør å gå tilbake NÅ og si at JO det er de som har skadet jenta si. Nå har de jo fått så masse medfølelse og penger på fond for at folk synes synd på de, så nå tør de ikke stå frem lenger, siden det har gått så lang tid. Jeg tror de har noe skyld i dette.
Patetica fåkksi Skrevet 8. september 2007 #42 Skrevet 8. september 2007 Til du som sa spansk politi er korrupt; meg og knöttet eller hvem det var, JA det er mer korrupte enn f.eks norsk politi, men jeg skal love deg at paa de 7 aara jeg har bodd her f.eks, har ting forandra seg ganske mye. Men det kan vi skrive et annet innlegg om. Meeeen, det er jo tross alt snakk om portugisisk politi da, ikke spansk :-p Og jeg veit at portugisisk politi har veldig strenge lover om hva de kan si til offentligheten, dog en ting er jo sikkert; de kunne ikke "finni paa" at de f.eks har finni blodspor i bilen dems, og det er mulig at foreldrene har vaert mistenkte veldig lenge, men siden loven der er meget streng har de ikke kunnet gjort det offentlig för naa. Politiet har rett og slett ikke lov til aa si noe om hva som skjer i etterforskningen. Og naar det kommer til min mening om saken; jeg har sagt leeeenge at det er noe som skurrer med foreldra, og jeg har spesielt reagert paa dette med at de har reist verden rundt med bilder og en rosa kanin, mött paven... ogsaa har de to smaa barn hjemme uten dem..? Det hadde IKKE jeg gjort hvertfall. Den teorien om at noe skjedde, ulykke f.eks, og de valgte aa skjule det, ogsaa staar de fram over hele verden og ber for Madeleine og graater og trygler, for aa faa folk til aa tenke at det hadde gjort ALT for aa faa henne tilbake..? Nei du kenguru, de skjuler nok noe.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #43 Skrevet 8. september 2007 Det er jo litt merkelig at hundene har markert for liklukt på klærne til mora da. Men hun selv sier at lukta stammer fra at hun hadde vært i kontakt med døde i forbindelse med jobb i England. Dette syns jeg er merkelig da...
SuperGlad Skrevet 8. september 2007 #44 Skrevet 8. september 2007 jeg tror foreldrene har noe med forsvinningen å gjør ja.... leste igjennom de spm moren hadde fått i avhøret å det som kommer frem av oppførselen deres er veldig rart synes jeg.... vasker bamsen til ungen (jeg ville aaaaaldri vasket noe som tilhørte jenta mi hvis hun ble borte) sa med en gang at noen hadde tatt barnet deres når hun ikke fant henne i senga..... korrupt politi finnes det overalt, men når alle verdens øyne følger med på denne saken tviler jeg sterkt på at politiet ikke går nøye etter boka!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. september 2007 #45 Skrevet 8. september 2007 Hæ? Er tvillingene i England mens begge foreldrene fremdeles er i Portugal?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #46 Skrevet 8. september 2007 Det spekuleres jo i at moren kanskje har gitt Maddie for mye smertestillende medisiner ved uhell (har visst sagt at hun har gitt henne det dagene i forveien). Men hvor kommer da blodsporene fra?? Hvis Maddie døde av overdose/forgiftning???
suza + 3 små Skrevet 8. september 2007 #47 Skrevet 8. september 2007 Jeg tror hun gjorde det, hun tør jo aldri å se i kameraet når hun er på tv, eller på bilder. Hun ser skyldig ut, det er ett eller annet m øynene hennes.
wishinn Skrevet 8. september 2007 #48 Skrevet 8. september 2007 Har googlet og sett på bilder av henne, det er vel som suza sier, hun ser ikke direkte inn i kameraet på noen av dem. Jeg er vel en av dem som har synes at noe har skurret helt fra starten av. Jeg synes medieprofilen de har holdt har vært unaturlig stor. Kan egentlig ikke fatte at det virkelig kan være noe i dette men magefølelsen sier meg at de vet mye mer enn det som har kommet fram.
wishinn Skrevet 8. september 2007 #49 Skrevet 8. september 2007 Litt om saken: http://news.sky.com/skynews/video/videoplayer/0,,31200-1283264,.html
vero:o) Skrevet 8. september 2007 #50 Skrevet 8. september 2007 ja det tror jeg faktisk...ivertfall nå etter den nye infoen..... så tenker jeg at alt media styre foreldrene har satt i gang er ett slaks skalkesjul....så det skal virke som hun er blitt bortført eller noe. men hvorfor skulle eventuelt jerningsmenna ta madde å ikke tvillingene som åsså var der.ivertfall hvis det var snakk om organ salg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå