Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Føler meg ikke bra idag. Våknet med sår hals, tett nese og hodepine idag. Fikk mannen min til å dra på butikken og hente noen halspastiller (ettersom den er så sår at jeg ikke klarer å svelge noe i det hele tatt!). Han hentet Repsils (Rød Solhatt/Vitamin C) og en Fisherman's Friend pakke med salmiakk smak. Har tatt en repsils, men brakk meg av den, synes den smakte no' dritt. Så da har det gått med Fisherman's Friend idag. Men nå leste jeg bak på pakken til Repsils at gravide ikke burde ta den uten samråd med lege. Er barnet i fare nå? Har bare tatt en altså, og visste ikke om at det var farlig osv. Har lest bak på Fisherman's Friend pakken også, men der står det ikke noe. Kan jeg fortsette med den? Det står at den ikke er anbefalt for barn under 5, skal jeg da regne med fosteret som barn under 5 da?! Frustrert nå... Hva tar dere for sår hals? Og tett nese!!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Eg var sjuk i juli/aug då åt eg masse repsils...visste ikkje at dette var farleg! Eg trur ikkje det gjere så veldig mykje, eg kjenner ho er livleg kvar dag eg og det er jo ein mnd sidan eg har ete dei:-) Kan ikkje svara på det, men eg er ikkje så bekymra iallefall:-D
mizz25 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Heisann =) du kan nok helt sikkert ta det med ro,trur ikke du treng å bekymre deg,repsils e nok ikke så bra OM du tar mange og ofte,men heller ikke det trur æ har noe å si... Fisherman`s Friend e ikke farlig æ tar doc,vekk i morgen,eller andre halspastiller =) nesedråper for tett nese =) lykke til å god bedring =)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Går nok helt fint. Jeg tok noen sånne ala repsils som jeg kjøpte i Mexico uten å tenke meg om. De er det mye mere rart i, og jordmor sa det var helt ok. De jeg tok hadde til og med noe lokalbedøvende middel i. Helt supre, det vonde blir borte, men litt langt å dra for å kjøpe drops, da...Dra og kjøp solvipect hostesaft, den funka og på meg forrige uke når jeg var dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå