Gå til innhold

Bør homofile få adoptere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Søte, annie, la meg korrigere faktavanskene dine:

 

-Transer kan adoptere som adopsjonsloven er i dag.

-Homofile føder mange egne barn per i dag, og det vil de helt sikkert fortsette med selv om det skulle bli menneskemangel i verden (noe som ikke vil skje de nærmeste århundrene - men det er klart det er greit å tilpasse lovgivningen vår situasjonen i år 2314).

-Jeg har også selv vært barn, og hadde ikke hatt noe i mot homofile foreldre.

-Barna "står ikke for tur;" de fleste andre steder enn den utkanten du antagelig bor i er det allerede veletablert at homofile barnefamilier forekommer. Forskning viser til og med at ungene våre har det riktig bra, og at vi ikke har for vane verken å gjengvoldta, moralsk forkrøple eller spise dem.

 

Beklager å måtte ryste virkelighetsoppfatningen din i sine grunnvoller, og god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei anonym, jeg skal innrømme at du tok meg på den hundegreia, den skal du få. VÆR SÅ GOD.

 

la meg fortelle deg hvordan jeg tror verden fungerer. barn lærer av voksne. den eneste grunnen til at mine barn eventuelt skulle møte på problemer, er fordi fordomsfulle mennesker som deg forteller dem at de ikke lever i fullverdige familier. hvorfor er det så vanskelig å fokusere på kjærlighet og aksept i stedet for fordømming?

 

og bare så det vet det: "det" har allerede skjedd. verden har gått fremover. du fikk det tydeligvis bare ikke med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kjemmer jeg homofile som ikke er så egoistiske som de som er her. De forstår at deres livssituasjon ikke passer for barn og at barn har rett til en mor og en far. Her er det jo bare egoe mennesker. TENK PÅ BARNA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig, du, som kjemmer slike homofile. er du frisør?

 

jeg er opptatt av å akseptere og respektere alle mennesker så lenge de følger kardemommeloven, den gyldne regel og skatteloven. ;-) dette er regler som generelt sett alle mennesker kan relatere seg til.

anonym, derimot, er opptatt av å fortelle andre at de er egoistiske og ikke egnet som foreldre.

 

jeg er glad jeg er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fårstår at du er litt trang der oppe, men jeg skal forklare deg årsaken. Jeg skrev vel litt for fort og kom i en feiltakelse til å trykke på m istede for n, de liggeved siden av hverandre. Fint at du er glad for at du er du, jeg er gald for at jeg mestrer å tenke på barna før meg selv og andre voksne. Det er det også en del homofile som gjør. De mener at det ikke er bra at barn skal slite med voksnes annerledeshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive at jeg ikke er frisør, men spesialpedagog med master og psykologi som et av mine fordypningsfag, så jeg tror jeg har rimelig peiling på barns behov spesielt etter å ha jobbet med barns problemer i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi er alle annerledes. vi er alle like og vi er alle annerledes. det er det som er å være menneske. barn er også annerledes, men forskjellen på barn og voksne er at barn ikke enda har lært seg til å mene noe om annerledeshet. de aksepterer alle. og så kommer du, pedagogen med den høye utdannelsen, og forteller dem hva de bør mene om visse mennesker. det er ting som dette som holder meg våken om natten. at vi aldri skal komme videre fordi barn blir lært opp til å dømme andre på grunnlag av noe så uviktig som legning. synes du dette er greit?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å svare for jeg blir så forbanna når jeg leser om de fordommene folk har. Og jeg kommer helt sikkert til å gjenta det som mange før meg har argumentert for, men jeg kan ikke dy meg.

 

Rundt omkring i verden er det barn som sulter ihjel, blir mishandlet, er prostituerte, blir myrdet, må vokse opp på gaten uten foreldre eller i beste fall bor på barnehjem. I vestlige land diskuteres det hvorvidt to mennesker av samme kjønn som bor sammen og er glad i hverandre som kan tilby et hjem til disse barna skal få lov til dette.

 

Noen av de som ønsker å bestemme sjebnen til disse barna er så fordomsfulle og uvitende at de ønsker å nekte noen av disse barna et hjem av banale årsaker som risikoen for at disse barna skal bli mobbet. Noe av det mest idiotiske argumentet jeg har hørt siden disse menneskene som hyler høyest om mobbing er av de som overfører sine holdninger til barna selv og som sørger for å opprettholde de fordommene som er i samfunnet. Gikk i klasse med en jente hvis mor var lesbisk og levde sammen med en annen kvinne. Før dette var hun sammen med faren til barnet som slo både henne og moren (kanskje bedre det da, tross alt "vanlig". INGEN mobbet denne jenten fordi ingen i min klasse hadde hørt noe hjemmefra om at dette var galt, vi fikk høre at dette var et valg noen mennesker tok og ferdig med det.

 

Men siden vi er inne på mobbing her, har jeg her en liste over barn som er i riskikosonen for mobbing.

Rødhårete + fregnete (de burde ikke få formere seg)

Feite

Stygge

folk som skiller seg ut fra oss hvite nordmenn (dette inkluderer også adopsjon av barn utenfor vestlige samfunn- de kan bli mobbet pga hudfarge)

Rike

Fattige

Trygdetakere og de med arbeidsløse foreldre

mennesker med briller

de som er flinke på skolen

de som ikke er flinke på skolen

sjenerte

barn med handicap

adopterte

mfl

 

Mobbing kan vi ikke ha noe av selvom det ikke er registrert noe særlig mobbetilfeller av barn med homofile foreldre.

 

Og så til kongeargumentet om hva som er naturlig eller ikke. I naturen er det faktisk vanlig med homofili. Min hund er ikke så nøye på om hun treffer en hanhund eller tispe når hun har løpetid, begge deler fungerer greit synes hun(d). Vi har faktisk ganske mye oppkonstruert og unaturlig i vår tid. Assistert befruktning er ikke mye normalt og i vårt samfunn med de høye skilsmissestatistikkene er det faktisk veldig vanlig at et barn vokser opp uten en far eller mor tilstede hver dag og det blir folk av de òg. Det kan faktisk hende at en kvinne kan lære sitt barn om biler og jakt og at en mann kan lære sin datter og sy. Kan ikke en person av motsatt kjønn til sitt barn være god rollemodell for sitt barn, og er det gitt at dersom et barn vokser opp sammen med et lesbisk par at de ikke har mannlig selskap eller rollemodell?

 

Kanskje at det ikke er det mest tradisjonelle familiemønsteret, men hva så? Må alt være så forbasket vanlig og "normalt"? Og hvorfor er naturlig så viktig i akkurat denne sammenheng? Du finner ekstremt få naturlige familier i vårt samfunn i dag. Hvis disse dømmerne kunne rette fokuset sitt litt vekk fra hva som er "naturlig" eller ikke og risikomomenter for mobbing og heller konsentrere seg om det som er viktig nemlig omsorg og samhold, DA hadde verden blitt bedre å leve i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adopsjon i Norge er ikke en kamp for barn på barnehjem osv. Vi har i dag for mange som vil adoptere i forhold til barn som Norge skal ta inn i landet. De fleste foreldre setter som klausul ved adopsjon at det skal være en mor og en far, noe de har full rett til så lenge barnet ikke er tatt med tvang. Når dette er tilfelle er det norsk stat som bestemmer dette og de har bestemt at homofile ikke er egnet som foreldre til adoptivbarn. Når det gjelder barn som lider i andre land er det mye man kan gjøre, f.eks gi pengestøtte. Norge burde også være et land som gikk mer aktiv inn for å hjelpe disse landene og menneskene til å skaffe seg en bedre økonomi, slik at alle foreldre kan sørge for sine barn økonomisk. De rike landene bør også være mer med i det å spre info om prevansjon osv. Adopsjon er altså ikke en løsning på disse problemene. Mange homofile er så ego at de tenker ikke på barna og konsekvenser av en slik familie, jeg kan da ikke si at jeg syns synd på slike mennesker som bare har øye for sine egne behov og ønsker. Men jeg syns synd på de foreldrene som ikke kan ha sine egne barn pga økonomi, staten bør derfor bruke ressurser på dette da adoptivordningen koster mye for staten. Man kan hjelpe langt flere barn på denne måten. Derfor er det heller ikke etter min mening noe annet enn egoisme da det fra før er for mange som vil adoptere i forhold til de barn som skal inn i landet.

Risiko for mobbing alene er en nok god grunn, her ser man egoismen igjen for det er ikke tanke for at det er barnet dette går ut over, men tanken er;"jeg vil hahaha". Å for en dårlig argumentasjon; det at andre blir mobbet. Du sier at det gjør jo ikke noe for andre blir jo mobbet, egoisme igjen. Hunden din adoptere ikke valper, så den er for drøy. De barn som ikke treffer f.eks far hver dag, vet jo at de har en far og at de kan kontakte han om det var det (det store flertall). Disse barna har en menneske rett en mor og en far.En venn osv blir aldri en far, og kan ikke fylle denne rollen for et barn. Det er jo bare å spørre barn om hvem som er mest viktig for dem; mor og far. Skal en annen person være den mannlige rollen vil dette aldri bli så nært som en far. Hvorfor skal ikke barn ha rett til denne rollen? Skal alt være så forbandet normalt,; ja for det skaper trygghet hos barn, dette er noe alle forskere og teoretikere er enig om ( altså; det normale skaper trygghet hos barnet og det at de kan kjenne seg igjen hos andre). De fleste familier er naturlige, under naturlig mener jeg også skilte foreldre. For barna har jo mor og far. Det er ikke mange % som ikke har kontakt med mor eller far i Norge, men jeg syns oppriktig synd på de barn som ikke har det. Fravær fra en av foreldrene, sier jo litt om dem og de skulle aldri blitt foreldre da barna både har bruk for mor og far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mange homofile er så ego at de tenker ikke på barna og konsekvenser av en slik familie." Dette må du gjerne dokumentere.

 

Risiko for mobbing er en meningsløs grunn til at noen ikke skal få adoptere. Fordi det ikke foreligger noe som tilsier at barn av homofile mobbes i større grad enn andre, og fordi man med din tankegang ikke burde tillate noen å adoptere. Det er nemlig alltid en risiko for at barn mobbes.

 

Det er slett ingen menneskerett å ha en mor og en far.

 

Du mener jeg aldri burde blitt forelder fordi min partner ikke har utovertiss. Jeg mener du aldri burde blitt forelder, siden det er stor fare for at barna dine vokser opp som fordomsfulle og intolerante mennesker. Enige blir vi neppe, men i motsetning til deg anerkjenner jeg fullt ut at du bør få anledning til å få barn selv om jeg synes du fremstår som et ufyselig krek.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du mener jeg aldri burde blitt forelder fordi min partner ikke har utovertiss. Jeg mener du aldri burde blitt forelder, siden det er stor fare for at barna dine vokser opp som fordomsfulle og intolerante mennesker. Enige blir vi neppe, men i motsetning til deg anerkjenner jeg fullt ut at du bør få anledning til å få barn selv om jeg synes du fremstår som et ufyselig krek."

 

hør, hør.

 

anonym:

hvis du kan prøve å forestille deg at lesbiske og homofile i utgangspunktet ikke sitter og tenker "jeg vil ha et barn fordi det er kult og som et smykke", men at vi i stedet faktisk ikke tenker så mye mer enn "vi har veldig lyst på barn". og hvis du kan forestille deg at grunnen til at vi har lyst på barn, er NØYAKTIG den samme som grunnen til at du har lyst på barn. man bare har det, gudene vet hvorfor.

mener du da virkelig at fordi jeg er født lesbisk, så må jeg rett og slett bare akseptere min skjebne og frastå fra å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen menneskerett å ha mor og far, her kommer egoismen inn for fult. Jeg blir så f..... At det går an å bli slik jeg fatter det ikke, er det ingen tanker for barna. Dokumentajon på det at enkelte homofile ikke tenker på barn, er nok å lese gjennom innleggene her. Ikke en tanke for konsekvensene på noen av innleggene. Det som er tanken inne på denne sieden er ; JEG SKAL HA. Det er ingen menneskerett å få barn. Det er klart at mennesker som er så ego som du ikke tenker på at barna kan bli mobbet for det går jo ikke ut over deg, men barnet. At det går an å bli så barnslig å ikke se andre konsekvenser av hvorfor dere ike bør få adoptere enn at sambo ikke har utovertiss. Typisk at du tenker slik, ville faktisk si at du ikke er egnet som adoptiv forelder uansett, når du ikke makter å se barns behov. Bare så du er klar over det så sier mine barn hver eneste dag at de er glad i oss og at de aldri ville ha hatt noen annen mamma eller pappa, hva du mener er uinteresant for jeg tenker på mine barn og det er de som skal dømme meg som forelder. Når de er fornøyd er jeg strålende fornøyd.Greit at du mener at jeg er et ufyselig krek, men jeg tenker på de små menneskene som har rett på et fullgodt liv på lik linje med norske barn so heldigvis som regel får har sin mor og sin far. Siden du kaller meg ufyselig kan jeg ikke la være å si min mening; du er en av de største egoistene jeg har sett skrive og det på bekostning av barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener at du bør avstå fra å få barn, dette for barnets skyld ( når det gjelder adopsjon). Når man skal ha barn kan man ikke tenkle på seg selv men barnet. Det er det du gjør, for hadde man spurt de som har vokst opp med mor og far ville de ikke ha gitt avkall på en av disse rollene, så enkelt er det bare. Jeg mener også at enslige ikke skal få adoptere. Dette er barn som i fra før har en barlast og da trenger de å kjenne tryggheten i det å kjenne seg igjen i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine barn har to mødre og ingen far. De har et utmerket liv. Jeg ser ikke hvorfor dette skulle være annerledes om vi hadde adoptert dem enn når vi fødte dem.

 

Det foreligger en hel del forskning på homofile familier, og surprise, surprise, den er uenig med deg. Med andre ord synser du om ting du ikke har greie på. Det må du selvsagt gjerne fortsette med, men du vil sikkert også forstå at din mening er like uviktig for de dette gjelder som min mening om at du er et ufyselig krek er for hvorvidt du synes du bør fortsette som forelder.

 

Både jeg og min kone har forresten blitt vurdert for stebarnsadopsjon, og dermed ut fra mye de samme kriteriene som adoptivforeldre. Og godkjent uten problemer. Så det er tydelig at andre oppfatninger enn dine råder hos de instansene som jobber med dette. Det er selvsagt synd at dette skal skremme mørkemenn som deg slik, men det finnes visst utmerket behandling for fobier nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at de har et utmerket liv. Hva vet du om de tanker barna dine har. Tror du ikke de har et savn etter en pappa? Om de har det ville de ikke fortalt dette, for barn er lojale i forhold til foreldre. Skjer det noe i barns liv er det ofte andre for får greie på dette først, f.eks lærer. Jeg kan ikke forstå hvis dine barn ikke har gjort seg noen tanker om dette, da nesten alle barn i Norge har en far. De prater om pappa, og forteller om det de gjør sammen med pappa. Barn føler seg ofte utenfor når de ikke har det andre har, da tenker jeg på materielle ting. Hvorfor skulle de da ikke savne en far som andre snakker om at de har osv. Det at adopsjon er anerledes er at staten har mulighet til å skaffe de beste foreldrene vi har og de er bestående av to kjønn. Det er det som er naturlig. Vi har gjennom år settt hvordan menneskene har ødelagt naturen og trikset i forhold til den. Nå må vi betalke for skadene. Jeg mener at barn ikke skal oppleve å måtte forholde seg til en annerledes familie, det er nok at de ikke får bo sammen med sine ekte foreldre. Man kan ikke sammenligne egne barn med adoptiv barn da vi i dag vet at disse barna ofte har en del barlaster i forhold til det at de er blitt adoptert. Disse barna må derfor behandles med ytterst forsiktighet, og de må ha et miljø rundt seg som ikke er en utfordring i forhold til at de også er annerledes i sin familie. I tillegg til dette bør adoptivforeldre være skolert i forhold til de problemene som forskning ofte viser at disse barna har. Vi vet også i dag at det er viktig for barn å¨kjenne seg igjen i samfunnet, nabo, venner osv dette mener jeg også i forhold til familiesituasjon, dette for å skape trygghet hos hvert enkelt barn. Hadde du hatt greie på forskning hadde du forstått at det faktisk ikke finnes det vi kan kalle for forskning i Norge, da dette innebærer et minimum antall mennesker. Det er for få undersøkelser og vi kan ikke bruke barn som forsøksdyr for å se om dette går bra. Da er barna blitt tatt fra selv rettigheter som dyr har i dag. Det er ikke mange barn som vokser opp i homofile familier i Norge men tross dette vet jeg om barn som sliter pga foreldrenes legning. Dette er nok for meg og se, det er ikke riktig at barn skal lide under dette. Bare så det er sakt så mener jeg også dette i forhold til andre problemer som voksne mennesker utsetter barna for, barn skal få være barn og de har tross alt bare en barndom. At jeg tenker på barna før egoistiske voksne har ikke med forbier å gjøre, men for håpet om at barna skal få en best mulig barndom. Hvorfor skal ikke andre barn få en like fantastisk barndom som jeg. Jeg kunne ikke hatt en slik barndom uten en av mine foreldre og det de har vært gjennom de rollene de har stått for. Du sier at andre instanser er for dette, jeg vil bare minne på om at homofil adopsjon ikke er tillatt i Norge og det er en grunn til dette. Du er passe frekk, jeg har selvfølgerlig tenkt å fortsette som forelder, jeg svikter aldri mine barn. Jeg setter mine barn først og mine behov er uvesentlige i forhold til mine barn. Barna mine er det kjæreste jeg har og jeg elseker dem over alt på jord. Hadde jeg av en eller annen grunn sett at jeg og far til barna ikke hadde vært de beste til å ta ansvaret for barna, hadde jeg gitt de til noen som kunne gitt dem til noen som kunne gitt dem det beste. Det er det det handler om og se det beste for barn. Men når det er sakt så har barna mine det beste og de blir tatt hensyn til først (noe dem sier selv),de blir vist omsorg og kjærlighet og de har to foreldre som aldri har hørt en konflikt mellom oss og slik skal det fortsette. Med andre ord setter jeg mine barn først og det gjør deg til en god forelder, så ingen grunn til at jeg skal gi opp det jeg er best på. Når jeg sier at jeg er best på dette er det barna mine og ikke jeg som har gitt meg denne dommen. Noe jeg savner på denne siden, for er er det bare snakk om hva de voksne vil ha, barns behov er ikke å se. Dette viser også hvilken ego tripp som råder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde hjulpet deg mye med kommunikasjonen om du oppdaget fenomenet "avsnitt."

 

Hva vet jeg om de tanker barna mine har?

-Jo, nå skal du høre, her i huset hender det vi snakker sammen. Forskrekkelig nok har vi også en god kommunikasjon med både lærer, barnehagepersonale og andre som står ungene våre nær.

 

Resten av det du sier er vel stort sett det samme drøvtygget. Jeg er fremdeles ikke enig med deg i at det å ha en far og en mor er essensielt for å ha en god barndom. Jeg ser ikke relevansen i det du trekker inn om at adoptivforeldre bør ha forståelse for adoptivsituasjonen, siden jeg ikke ser noe hinder for at homofile adoptivforeldre skulle forstå dette like godt som andre (kanskje tvert i mot, siden mange homofile har forholdt seg mer aktivt til søken etter identitet enn andre).

 

Du skriver at "Du sier at andre instanser er for dette, jeg vil bare minne på om at homofil adopsjon ikke er tillatt i Norge og det er en grunn til dette." - Så dersom forslaget som ligger fremme til felles ekteskapslov går igjennom neste vår, som det ser ut til å gjøre, så faller alle dine argumenter bort... for da er homoadopsjon lov og det er nok en grunn til det?

 

Sorry, mac, jeg tror ikke du har peiling på hva du prater om. Forhåpentligvis er du en god forelder til tross for steinaldersynet ditt på en del felt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som hevder at barn MÅ ha både mor og far for å ha en god barndom, må jo virkelig se ned på alenemødre og alenefedre også. Hva med å skjelle dem ut, spørre hva i helsike de tenker på som ikke finner seg en partner slik at ungen kan få to foreldre? "Få deg en mann i huset, kjerring, ellers lider ungen din verre enn krigsmannen i den sorte gryte." Kunne ikke tenke deg å si noe sånt til aleneforeldre, nei? Tenkte jeg det ikke. Mange korttenkte folk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det går gjennom ja, men dette tviler jeg sterkt på. Håper ennå at det er noen som tenker på barn her i verden.

 

Tenkte at du forsto at barn ikke altid snakker om alt med sine forelder, men nei.

 

At du blir enig med meg hadde jeg virkelig ikke trodd. Dere ser jo ikke en eneste betenkelighet for dette. Jeg vil ha, det er det som er tankegangen. Og dere som argumenterer for dette har ikke en eneste bekymring for disse barna, det er svært betenkelig.

 

Før jeg fikk barn hadde jeg mange betenkeligheter og har aldri tatt dette som en selvfølge. Først gikk jeg gjennom forholdet vårt, var vi i stand til denne oppgaven, tok utdannelse, sikkret fremtidig barn økonomisk sikkerhet, et egnet sted for barn å bo, et hus som er tilpasset barn osv. Her høres det ut som om at det beste som kan skje barn er at to av likt kjønn slår seg sammen, for da er det ingen problemer.

 

Du skal bare leve i den virkelighet, men jeg syns synd på de barna som har savn og får problemer pga av voksnes ego tripp.

 

Om Norge skulle si ja til dette, er det heldigvis få andre land som godtar dette.

 

Til det andre innlegget må jeg bare si at jeg ser opp til alenemøder/ fedre som mestrer oppdragelsen alene. Men det er da en gang slik at disse barna som har en slik familiesituasjon også har en far som rollemodell i sitt liv. Derfor er dette ikke sammenlignbart i det heletatt. Er det noen jeg ser ned på så er det de fedre/ mødre som ikke tar sitt ansvar i forhold til sine barn. De forstår det ikke selv, men de mister det beste av sitt liv. Det som er synd er at barn blir skadelidende under voksnes idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd på deg som er så inngrodd i tankegangen din. Det er synd at barna mine må møte slike som deg. Men jeg tror nok de takler det utmerket, og så langt ser de ut til å være sunne og mentalt stabile små menn.

 

Utover det er det vel ikke det helt store poenget i å fortsette å kverulere med deg om hvorvidt jeg og min partner er akseptable foreldre eller ikke. Du har heldigvis ingenting du skulle ha sagt på hvorvidt vi velger å ha barn eller ikke.

 

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie, hva mener du med denne setningen: "Men det er da en gang slik at disse barna som har en slik familiesituasjon også har en far som rollemodell i sitt liv. Derfor er dette ikke sammenlignbart i det heletatt."?

 

Mener du at disse barna har den fraværende faren som rollemodell? Og hvis det er tilfelle, mener du at det er bedre med en fraværende far enn en tilstedeværende stemor (mammas kone/kvinnelige samboer)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er naiv, men jeg hadde en forhåpning om at alle mennesker innerst inne skjønner at vi alle er forskjellige, på den ene eller andre måten. denne snevre normalitetsdefinisjonen til noen her inne må da føles forferdelig trang. ja til mangfold.

husk også at det allerede finnes mange barnefamilier med to mødre eller to fedre. det blir interessant å se om dere som er motstandere av dette, kommer til å ri denne kjepphesten i møte med disse barna. for barnas skyld håper jeg virkelig ikke det.

 

den eneste forskjellen på homofile og heterofile adoptivforeldre er to av samme kjønn i stedet for et av hvert. om det er like bra på begge måter, blir vi vel ikke enige om. det jeg ikke skjønner, derimot, er at feks mobbing plutselig blir et kronargument i denne sammenhengen. det burde ikke være vanskelig å skjønne at dette er et forhold som kan gjelde for alle familietyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig drøyt å antyde at hennes barn ikke har det godt fordi de har to mødre. Hvordan har det seg at du vet hva som er best for barn flest? Du er så besteborgerlig at jeg får frysninger på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...