Gå til innhold

Noen nygravide i elverumsområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med termin i aprill/mai?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin i begynnelsen av april. når har du termin?

Skrevet

Er dere interesserte i å ha et treff på Elverum etterhvert...? Selv kunne jeg godt tenkt meg å bli kjent med fler i området :D

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg det. Er bare så vidt blitt gravid, så litt greit å vente noen uker ihvertfall sånn at man er litt sikkrere. Men blir veldig gjerne med. Det er så hyggelig med gravid treff!!! Og veldig hyggelig med barsels treff!

Fant ut i mitt forrige gang at man faktisk blir kjent med veldig mange mennesker når man er gravid og får barn.

Skrevet

har termin i februar...er enig med deg at det hadde vært moro å bli kjent me flere fra samme område.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg fant ut i dag (ja, jeg er ivrig på nett i kveld ;P) og har i følge kalenderen her inne termin i slutten av juni.... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg har også nettopp funnet ut at jeg er gravid... på nytt (har en gutt på 1 1/2 fra før), og har termin i slutten av juni. Ettersom jeg ikke er så langt på vei, drøyer jeg litt med å "offentliggjøre" det, men kan gjerne tenke meg å være med på noen treff etterhvert. Er dere mange som møtes?

Skrevet

har termin 1 mai. hadde vært gøy og treffes mulig:)

• 3 uker senere...
Skrevet

aldri vært på treff jeg så:) hehe... møte kanskje noen med samme interesser..utenom barn:P orker ikke bare baby baby og baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...