Gå til innhold

Vaksine og feber.


Loppelill

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått feber etter 1 års vaksinen? Leander er oppi 38,9 nå. Håper det går fort over. Får jo ikke gjort noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff stakkars gutt...

Gråter han også eller... Det har Mari gjort i to dager etter kvar einaste vaksine... gruer meg rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går fint...

Mari kubba før åtte i kveld...Trøtt etter en dag i åpen barnehage... Frisk luft og leik tar på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje alltid nei... Trur ikkje ho gjer det i natt for ho har spist så lite...

Men men... har laget en flaske klar med melk til ho..

Var skikkelig trøtt no i kveld... smilte når eg la ho i sengen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...

Vi har vært heldige slik... Ho elsker sengen sin... Sover på skinn da... Legger seg ned og koser med skinnet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ferie i vinter engang. Han var ikke så stor, så han lå i baggen på vogna om natta. Når han kom hjem og jeg la den bitte lille gutten oppi den store sprinkelsengen, så riktig strakte han seg ut og la seg til å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig... Da får ein virkelig sjå at dei faktisk liker seg i sengen sin..

Mari sovner i andre senger også men vi passer på og ta med oss skinn.. Ho har et i vognen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! Jeg tar alltid med dyna. Det bruker å hjelpe. Nå har vi kjøpt en reiseseng som vi har brukt de siste gangene. Det har også fungert. Han kjenner liksom den også. Det er glade i vaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaner trur eg også på... i alle fall for våres del....

Vi har bare overnattet heime hos foreldrene mine og der har vi en reiseseng stående.. Dyne og alt som ho har der...

Men med sitt eget skinn og teppe så roer ho seg veldig fint..

 

Koselig med svar så fort... Sitter her og slapper av no... Vasket og kokt flasker og ryddet i leiker... Gubben er ute og jobber...

 

Tenk han kom inn med en fin rose til meg... da ble eg glad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lov å håpe! Må skryte litt av mannen min nå. vi ble sammen 21 okt 1994, og jeg har fått blomster av han nesten til hver eneste 21 i hver mnd etter det! Vi har vært gift i 12 år til høsten og jeg får fortsatt blomster hver 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da... no i september er det 7 år siden vi ble sammen også... Tiden går jammen fort...

No skal eg stelle i stand litt kos her før han kommer inn,,,

Syns han fortjener en skive med noe godt på når han kom inn med rosen... ikkje så flink med ord men det trengs heller ikkje alltid....

Snakkes i morgen...

Håper det går fint med Leander...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han sover godt i natt i alle fall. Allting er litt lettere da.

 

Du får ha en fin kveld. Må vel gjøre noe her også... Snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bedre, men har fortsatt litt feber. Sover nå, så da fikk jeg ordnet oppvaskmaskina. Det er nemlig helt umulig å gjøre når han er oppe. Han vil helst sitte inni den og leke med bestikket.

 

Sov Mari godt i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ho gjorde det...veldig godt...

Sov til klokken åtte i dag tidlig....

Deilig...

Vært en fin start på dagen...

Pappa kjem på søndag så no rydder vi litt i huset og gjør klart ute.. Han skal hjelpe oss med og begynne på en bod som vi kan ha ting og tang i ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi manger plass rett og slett...

Mari er umulius no...

Veit ikkje om ho skal sove tre, to eller en gang,,,, elller til og med våken hele dagen...

Endleig fått ho til å sovne så våknet ho etter 10 minutter... Lys våken men rimelig sur ... Vanskelig det der når dei roter med søvn slik... sover jo så mye på natt at det burde være nok med 1 lur men helst på litt mer enn 10 minutter da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...