Gå til innhold

Noen her som regner med å være på fødeavdelingen i skien en gang i januar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at jeg blir flytta "din" vei! Men av erfaring vet jeg at det fort kan gå andre veien... hihi, men koselig å bli kjent da. Ikke så mange grenlandsdamer med termin i jan.

klem

Jeg hadde termin, 30.01... men på ul i går ble den flytta til 05.02, men det er nesten umulig, jeg vet hvilken uke jeg ble gravid! så jeg tror jeg kommer til å være på skien sykehus i januar ja!

Så koselig at vi er fler med termin i jan, eller kanskje feb?

noen av dere som har vært på ul hos heldaas?

lurer på hva betalte dere? hadde dere med dvd, eller fikk dere der? an har 3d? gleder meg sååå!!

Annonse

Jeg skal føde i Skien, har termin 27.01. var hos Heldaas på UL,han har 3d, men vår gutt lå litt vanskelig til, så det var ikke så lett å se noe på 3d, jeg syns derfor det var best og enklest å se på vanlig UL. Selve UL var gratis, fikk rekvisisjon fra legen (Bor i Porsgrunn), men måtte betale 70 kr for dvd. Da er det dvd av hele UL, veldig gøy å ha:)

• 3 uker senere...

jeg har egentlig termin 8.2, men skal ta ks rundt den 22 jan...hvis det ikke blir akutt ks før da..men skal i allefall til skien : ) Første gang tok jeg ks i porsgrun..det er 12 år siden. den gang var fødeavd. der. Så tok jeg ks i skien for 6 år siden...og nå blir det altså gang nr 3

Annonse

Hei

Jeg håper jeg ligger der i januar:) Har termin 01.01.08. Håper jeg går litt over så lillegullet ikke blir minst i klassen...hehe. Kanskje jeg får nyttårsbarnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...