Gå til innhold

nytt byåsentreff?


prøvekluten+3små

Anbefalte innlegg

kom med forslag til tid og sted a!

 

selv syns jeg davinci var kjempekos..god mat og rolig atmosfære var det og;o)

veit ikke om det er mange flere restauranter/caffer i bydelen jeg? har jo villa italia på sverresborg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vinci er jo en veldig grei plass egentli!Syns også det var kosli på Palermo! Greitt å ha på dagtid viss mange er hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og egentli gjerne med på dagtid..hehhe,ikke så mye anna å finne på gett..forslag til dag/tid a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite respons på Byåsen-treff?

Hva med på fredag, dagtid? Interesse? Det var også snakk om Tavernan, det er jo en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, beklager...

Jeg har lyst på treff. Men kan ikke fredag.

Tirsdag passer glimrende, for da har jeg og bekkenet mitt ingen planer. :)

 

Taver'n er bra, synes jeg...

Eller Villa Italia på Sverresborg, om vi tar det på kveld (er ikke klar for pizza (i Da Vinci-mengder) så tidlig på dagen. Ha, ha, ha! Men...de har kanskje salater der og?

 

Samme for meg HVOR det blir. Bare vi sees snart. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være en plass på Byåsen som har kaker i store mengder? Har de det på Taver'n, eller? Må jo finnes en lunsjbule en eller annen plass her? :-)

 

PS: Tirsdag går bra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taver'n har vafler! Og en snadder ostekake. Og en MEKTIG sjokoladekake.

:)

Byåsen er rævva dårlig på kaféer. Vi har pizza så det jall(a)er, men dessverre er det mangel på ok kaffe/smørbrød/kake-steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom plutselig på i natt, mellom halsbrann og dogåing, at de har jo en kafe inne på Sverresborg museum. Der mener jeg å ha sett flere med barnevogn osv. Det er jo også en mulighet.

Kan ikke noen som er litt mer oppdatert på kafeene her sette opp et treff tirsdag 28. klokken 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirsdag 28.klokka 1200 villaitalia? folkemuseet?(men er denne åpen hver dag da?)

 

jeg melder meg på hvertfall;o)

 

prøvekluten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket på hjemmesidene deres. Tavern er åpen fra kl 16, og Bagle er åpen fra 11-16 ut august. Så da er vel kanskje Bagle mest interessant. Av de to ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke veldig dyrt på bagle a?åssen mat har de der?

de har jo salater og slikt på da vinci og palermo og veit jeg..villa italia har jeg ikke vært så mange ganger,men alle de tre har jo andre ting enn pizza:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iiiiik!noen sjans for å få det til evt på mandag eller onsdag?

har allerede en lunchavtale på tirsdag jeg ser jeg..og den er i jobbsammenheng,så må nesten møte opp og:o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres koslig ut,kommer jeg,hvis jeg ikke er i fødsel da,hehe,lov å håpe;) men hvordan kommer man seg dit..er ikke såååå kjent i områdene her enda jeg...går den buss nr 5 forbi der eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor ikke du nært buss nr 8?

den går forbi! gå av på sverresborg folkemuseum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..bor ved buss nr 5 jeg...mhm...men det er altså buss 8 som går dit,da må jeg vel ned til byen først da..ahh...denne håpløse kollektiv trafikken i trondheim altså...jaja,er ikke lenge til jeg sitter med førekortet i hånda nå så...det blir deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...