TurangaLeela Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Så ei voksen dame i dag som brukte string, ikke det at jeg studerer folk, men er ikke det på vei "ut"...? Jeg brukte det da jeg gikk på ungdomsskolen og vgs, men fant ut at det ble uhygenisk og ekkelt..pga. fuktighet, e.coli, sopp, uvi osv..
Dotten Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 String og hipsters. Tror ikke string er helt på vei ut enda......?? Har aldri hatt noen problemer med string jeg. Får ikke E-coli av string vel?? Om man ikke går å drar i strikken og lager mat rett etterpå da, uten å vaske henden, men hvem gjør det da??
En_av_hver Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Bruker kun string jeg:-) har aldri vært plaget med noe av det du nevner:-)
spix Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 String eller hipster. Bruker aldri vanlig, føler meg som en bestemor da :-)
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 hehe alt man lurer på Jeg ølger alldeles ikke hva som er in og ut for og si d sånn, men jeg har slutta med string, fordi jeg syns ikke d er så behagelig og ha på.. Så jeg bruker nå bare hipster/boxer
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Syns det er my mer behagelig med string enn hipster. Har begge deler og bruker hipster innimellom, men snakk om å krype opp der man helst ikke vil ha dem...sverger til string, og bryr meg særdeles lite om det er "ut". Trodde det var viktigst å bruke undertøy man selv føler er behagelig, ikke det som er på moten...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 string..selv synes jeg hipster er finest,men ikke på disse blubbelårene + magen.. venter med det til jeg blir slank (og det er nok lenge til) Truse blir så ekkelt under buksa føler jeg.bruker det hjemme bare.
TurangaLeela Skrevet 15. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2007 e.coli kommer fra anusen vår ja og ligger å koser seg på string trusa...