TurangaLeela Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Så ei voksen dame i dag som brukte string, ikke det at jeg studerer folk, men er ikke det på vei "ut"...? Jeg brukte det da jeg gikk på ungdomsskolen og vgs, men fant ut at det ble uhygenisk og ekkelt..pga. fuktighet, e.coli, sopp, uvi osv..
Dotten Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 String og hipsters. Tror ikke string er helt på vei ut enda......?? Har aldri hatt noen problemer med string jeg. Får ikke E-coli av string vel?? Om man ikke går å drar i strikken og lager mat rett etterpå da, uten å vaske henden, men hvem gjør det da??
En_av_hver Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Bruker kun string jeg:-) har aldri vært plaget med noe av det du nevner:-)
spix Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 String eller hipster. Bruker aldri vanlig, føler meg som en bestemor da :-)
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 hehe alt man lurer på Jeg ølger alldeles ikke hva som er in og ut for og si d sånn, men jeg har slutta med string, fordi jeg syns ikke d er så behagelig og ha på.. Så jeg bruker nå bare hipster/boxer
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Syns det er my mer behagelig med string enn hipster. Har begge deler og bruker hipster innimellom, men snakk om å krype opp der man helst ikke vil ha dem...sverger til string, og bryr meg særdeles lite om det er "ut". Trodde det var viktigst å bruke undertøy man selv føler er behagelig, ikke det som er på moten...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 string..selv synes jeg hipster er finest,men ikke på disse blubbelårene + magen.. venter med det til jeg blir slank (og det er nok lenge til) Truse blir så ekkelt under buksa føler jeg.bruker det hjemme bare.
TurangaLeela Skrevet 15. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2007 e.coli kommer fra anusen vår ja og ligger å koser seg på string trusa...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 har en skuff med maaange string truser oppi, men når jeg gikk gravid synes jeg det var mye bedre å ha boxer/hipster så det er det det går i nå også
Mrs. Bouquet Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Jeg bruker kun string fordi det er det eneste jeg synes er behagelig. Blåser i hva som er in eller ikke, har som oftest bukse utenpå alikevel. E-coli, hvordan i huleste kan trusetype ha noe å si for om man blir smittet av det? Når det gjelder sopp o.l. er det viktigste at man ikke har for stramme klær og ikke er fuktig der man ikke skal være det og omvendt. Med boxer eller hipster blir mange fuktig i lyskene da det ofte ikke er noe stoff i lyskene med de trusene som suger fuktigheten til seg.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Vanlig og string - Spörs hva jeg har på meg . Går jeg m jeans er det vanlig truse under. Hipsters er kules... men ikke når magen henger over ha ha ha För jeg fikk barn brukte jeg kunn string og hipsters
Mamma2OO5 Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 har lurt på det samme jeg. Før jeg fødte brukte jeg kun string, men nå synes jeg det er så ubehagelig. Føler at musa mi detter ut på en måte.. mulig at jeg bare har for store stringtruser. Jeg har da ikke fått større mus etter at jeg fødte..? Nei føler bare at kropsfasongen min har endret seg etter fødsel så jeg sverger til boxer...
Mamma2OO5 Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Nei æsj når jeg leser innlegget mitt så ble det særdeles ekkelt. Synd det ikke går an å slette innlegg selv, men det er sånn jeg føler det. Kanksje noen har noen gode stringtruser å anbefale? Hva med pierre robert? Jeg bruker boxerne derfra, de er gode:o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 e.colli??? kommer ikke det fra dyr da? hehe bruker bare string. føler jeg blir så "klam i hakket" hvis jeg bruker truse.. hihi
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. august 2007 #19 Skrevet 15. august 2007 Alle har e.colli i rumpestumpen, Palmesus. Så feks om man har dårlig håndhygiene etter dobesøk kan man overføre e.colli bakterier til maten en lager. Forøvrig bruker jeg Hipsters. String for jeg helt flua av. Brukte det før. Dessuten er det så jævlig når man setter seg ned og buksene sklir ned, og man ser stringen over buksekanten. ICK! Greier om man ser litt av en hel svart truse eller noe. Eller som faren min sa til mora mi.. Stringen synes jo ikke alikvel, den sklir jo inn mellom alle valkene! haha. Lekkert.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 Nei, e-coli kommer fra avføringen vår og er den vanligste årsaken til uvi.
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. august 2007 #21 Skrevet 15. august 2007 Bruker string om jeg skal ha på meg noe som trusekanten ikke skal vise gjennom, ellers er jeg veldig glad i "boxerene" til Bjørn Borg da
fru tekopp Skrevet 15. august 2007 #22 Skrevet 15. august 2007 Bruker nesten bare hipsters fra Pierre Robert. (Skrives det sånn?) Har noen andre truser, men det blir mest til mensen-bruk. String-truser fixer jeg ikke. Syns det blir litt ekkelt. (Ikke spør meg hvorfor....)
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 Oki oki, beklager min utvitenhet ) Men siden det ikke har vært noe fokus på det før det kom i "kjøttet" så antok jeg at det kom fra dyra My bad Men har hvertfall aldri opplevd noe sykdom, og ikke hørt om andre som har blitt syke av det heller
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. august 2007 #25 Skrevet 15. august 2007 Dyr har det også. Det er forskjellige typer e.colli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå