Gå til innhold

Jobber du i bhg? Strømpebukse VS stilongs...........

Anbefalte innlegg

Hva synes dere som jobber i bhg er best?

Stilongser og labber

Eller strømpebukser med fot?

Tenker på at dersopm de blir våt på beina er det lettere og raskere for dere å skifte labber enn strømpebukse......på samme måte som det er lettere med tapebleier enn u&go.

Fortsetter under...

Vet du.. det har jeg egetlig ikke tenkt over før..

så for meg spiller det ingen rolle..

De aller fleste har nok vanlige strømpebukser, mens noen har stilongs.. er man ute og blir våte er de som regel våte oppover leggene også, så da må alt skiftes uansett..

så for meg spiller det ingen rolle.. er bare glad om barnet har nok skiftetøy :)

ped.leder`n

Jeg jobber ikke i barnehage, men datteren min på to år bruker bare stilongs. Det er fordi jeg hater å bruke strømpebukse selv, og bruker det kanskje en gang i året (på julaften). Stilongs er mykere, og du kan ha sokker til, og det strammer ikke sånn. Men da bruker hun heller ikke stive olabukser over.... Men de fleste andre barna bruker strømpebukse da...

Annonse

Strømpebukser. Blir de våte blir de det stort sett langt oppover beina, og sokker har en tendens til å plukkes av og forsvinne, særlig hos de minste. Men det er virkelig ikke viktig, liksom, begge deler er helt ok.

Jeg jobber ikke i barnehage, men har selv to små. Jeg er glad i å bruke stillongs, for da bruker jeg tynne ullsokker til. Ull er det beste på bena om vinteren, syns jeg. Man kan vel sikkert få tak i ullstrømpebukser også, men de fleste er jo i bomull. Og bomull varmer ikke dersom man blir bløt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...